Cowboystrekk Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 fant nylig ut at chess skulle lansere et kontantkort. fikk lyst til å bytte til dette siden jeg snart skal utenlands og om mobilen blir stjålet slipper jeg flere hundre i utlegg om tyven ringer for mitt abonnement. sendte mail til chess for noen dager siden og sa jeg ville bytte. de svarte at lørdag kl 9 om morgene skulle alt være byttet og greit! da jeg stod opp på lørdagen ble jeg møtt med "SIM-kortfeil", jeg ringte til kundeservice og de beklaget sterkt og skulle sjekke opp hva som var galt. ble oppringt senere og ble lovet at idag (søndag) klokka 9 skulle det være greit. historia gjentok seg og itter fremdeles med en telefon som ikke engang klarer å ta imot meldinger. litt skuffet og kommer til å bytte til en annen operatør om dette ikke ordner seg kjapt da jeg er svært avhengig av telefonen i forbindelse med skole og jobb. burde jo være en smal sak å bytte abonnement og ikke forveksle dette med å sperre Sim-kortet. noen flere som har vært ustatt for lignende saker? Lenke til kommentar
Geir84 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hold deg til chess! de er konge. bare en liten feil hos deg!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå