caturbo Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 -har ett geforce2mx 400 compaqmv 7008(17") skjerm windows xp + nyeste detonator drivere kjører 1024x768 i 60 Hz Bildet på skjermen vibrerer tydelig opp og ned og fram og tilbake, har forsokt og endre skjerminnstillingene, men det hjelper ikke. Noen forslag? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Har du høytalere i nærheten av skjermen? MAgneter eller strømkabler nær skjermkabel? Prøv å degausse skjermen (Menyvalg på skjermen) Refreshraten er lav? Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Samma her! Har et voodoo 2 med en Fujitsu-Siemens 15" flatskjerm. Jeg har også installert alle drivere til skjermkort + skjerm. Jeg har båret den opp en trapp til et annet rom, vet ikke om den ble ødelagt, jeg mista den ikke men kansje jeg klemte for mye på displayet(har ikke prøvd den på noen andre pc'er ennå). Har noen en forklaring så please svar! Jeg har også samma oppløsning. [ Denne Melding var redigert av: tv-freak på 2002-04-10 17:27 ] Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Emne: Hjelp...skjermen vibrerer Mente du egentlig ikke skjermbildet vibrerer? Lenke til kommentar
Lego Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Du må sette opp Hz`n din går ikke bra med 60 Hz vett du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 hei 1. prøv forskjellig Hz.. 2. Prøv andre drivere. 3. Prøv skjermen på en annen maski 4. Lever den inn... hadde samme problem men på en CRT skjerm.... 17" Targa drittgreie.. har levert den inn 2!!! ganger pga. den har vibrert, og nå ser det ut som den begynner igjen.. grr...... har ikke forsterkere, høytalere, eller noenting anna i nærheten.... Beret Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Var borte i det samme på en gammel satan av en IBM-skjerm. Prøvde å sette den midt på gulvet, langt vekk fra alt som var, uten at det hjalp... Så hvis ingen av tipsene du har fått over her fungerer, så antar jeg at den nok bør returneres. (blir en pen sum med porto det..) Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Prøv å sett instillingene på skjermen (selve skjermen) til standar instillinger. Det hjalp for meg :smile: Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Når du har "lite" hz kan det føles ut som bildet vibrerer... Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hvis du tygger på noe, f.eks kjeks, vil bildet vibrere. Trafoer og annen sterk EM påvirkning vil også ha sitt å si. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Er du sikker på at ikke skjermen er merket med Force Feedback eller iFeel? :smile: Mvh Nissen Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hei alle! Skjønner dere har et problem her. Ikke det at jeg er noen ekspert men... Kan gi dere et forslag: Gå inn i maskinen og prøv og dytt alt på plass... Du skjønner, på skolen min, var det et nettverkskort jeg hadde utrolig lyst på, så jeg hadde opp maskinen tok det putta det i sekken og det var det... Før jeg tok det ut, var skjermen helt fin. Nå er den helt fucked up og har virkelige problemer med å starte opp og skjermen vibrere hardt!! IKKE MELD MEG PGA NETTVERKSKORTET.. Men det kan godt hende at jeg var borti noe inni der men hvis du i nyere tid har tatt ut no eller no, så kan det hende at det er no i den duren!! Vil gjerne ha kommentarer om kuppet på skolen. hehe. Hva syns dere? Skole er jo no dritt uanz?!?!? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Måtte bare få forumet på toppen igjen... hehe. Så folk får se om kuppet mitt Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-10 21:28, jgrondal skrev:Hei alle!Skjønner dere har et problem her.Ikke det at jeg er noen ekspert men...Kan gi dere et forslag: Gå inn i maskinen og prøv og dytt alt på plass...Du skjønner, på skolen min, var det et nettverkskort jeg hadde utrolig lyst på, så jeg hadde opp maskinen tok det putta det i sekken og det var det...Før jeg tok det ut, var skjermen helt fin.Nå er den helt fucked up og har virkelige problemer med å starte opp og skjermen vibrere hardt!!IKKE MELD MEG PGA NETTVERKSKORTET..Men det kan godt hende at jeg var borti noe inni der men hvis du i nyere tid har tatt ut no eller no, så kan det hende at det er no i den duren!!Vil gjerne ha kommentarer om kuppet på skolen. hehe. Hva syns dere? Skole er jo no dritt uanz?!?!? din ***** jøde. det er jeg som betaler for de ***** nettverskorta dine. skattebetalernes penger går til din pc. :razz: Lenke til kommentar
caturbo Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Takk for mange gode og noen mindre gode forslag. har forsøkt meg litt fram, og BILDET!! sluttet og vibrere ved 80 Hz...... Dette var litt rart da skjermen ikke støtter denne oppløsningen ved 80 Hz (1000x700ellernoesånt). Håper det går bra, noen andre med erfaringer fra "overklokking" av skjermfrekvensen??? Lenke til kommentar
xstian Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-10 21:02, WebWarrior skrev:Hvis du tygger på noe, f.eks kjeks, vil bildet vibrere. Puh! Trodde det var bare jeg som var konstruert litt rart... xstian Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-10 15:52, caturbo skrev:-har ett geforce2mx 400 compaqmv 7008(17") skjermwindows xp + nyeste detonator driverekjører 1024x768 i 60 Hz Bildet på skjermen vibrerer tydelig opp og ned og fram og tilbake, har forsokt og endre skjerminnstillingene, men det hjelper ikke.Noen forslag? Du bruker windows Xp, du må legge til nvidia refresh rate fix, sjekk på http://www.voodoofiles.com søk på refresh rate Det fungerer alltid for meg, og alle jeg kjenner, 60 hz gir "skjelvingen", sett den på 75 ++ Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke):smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå