7r Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har nå prøvd å sette meg inn i kopiering med DVDShrink og DVDDecrypter. Virker greit å kopiere over filmer som går inn på én plate med eller uten komprimering. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan kopiere en hel film på over 7Gb til 2 stk. 4,7Gb plater Prøver å unngå komprimering; ifølge DVDShrink må jeg i tillfelle komprimere ned 55%, noe som er endel for mye for bra kvalitet. Jeg ønsker heller ukomprimert film inn på 2 plater. Filmen er sammenhengende. Har kopiert filene inn på HD med DVDDecrypter; hvordan vet jeg hvilke filer som skal være med i henholdsvis 1. og 2. plate, uten at det blir rare avbrudd i filmen? Er det noen filer som må være med på begge platene? Her er filene jeg får i DVDDecrypter: VIDEO_TS.BUP VIDEO_TS.IFO VIDEO_TS.VOB VTS_01_0.BUP VTS_01_0.IFO VTS_01_1.VOB VTS_02_0.BUP VTS_02_0.IFO VTS_02_0.VOB VTS_02_1.VOB ...ca. 1Gb på hver av disse filene herfra VTS_02_2.VOB VTS_02_3.VOB VTS_02_4.VOB ...merker jeg av ned til hit er det ca. 4,2Gb VTS_02_5.VOB VTS_02_6.VOB VTS_02_7.VOB ...ned til hit.. VTS_02_8.VOB VTS_03_0.BUP VTS_03_0.IFO VTS_03_0.VOB VTS_03_1.VOB Så, hvilke av disse kan brennes på hver sin plate? Jeg vil ha muligheten for å spille av i en DVD-spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå