Putekos Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 I dag har jeg funnet ut at jeg ikke liker joikaker og kokte grønnsaker. joikaker... trust me, de er ikke særlig joy...skrivefeil som jeg ikke gidder å rette opp... joikakaker smaker rett og slett gammelt lammekjøtt Lenke til kommentar
cnil Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Liker ikke: - Alt med samme konsistens som gele (fiskeboller, pudding, osv) - En del fiskeretter, men mye er bra også - Pistasj/sjokolade is (woo - trådstarter er første jeg vet om som er enig med meg..) - Vanilla Coke - måtte den brenne - En hel haug med afrikansk mat Lenke til kommentar
kag Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg liker ikke kresne unger rundt matbordet. Telles det? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Parmesan ost!! Er det slik det skrives\staves? Endret 25. mai 2004 av alex503 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg liker ikke kresne unger rundt matbordet. Telles det? Nei. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg forstår egentlig ikke hva som er galt med joikakaker(ikke joikaker)??!? Ikke jeg heller. Deilig konsistens Elsker joikakaker! Mos kokte poteter og joikakaker med gaffelen å rull de rundt i saus, sånn at det ser ut som babygrøt. Det er godt! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Fiskekaker (eeew) Lever Lutefisk Kaviar Rogn Sei/pale Fiskepudding Dressing Marmelade Majones Lenke til kommentar
GSM Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Liker ikke gryterett, annanas på pizza, peanøtter , og en masse andre ting Elsker alle de tre tingene der og! Men, ananas på pizza er noe som har kommet med alderen, så du kommer sikkert til å like det snart. Hvor gammel er du da? Det er sikkert forskjellig når det kommer med alderen. 10, 15, 20 eller hva som helst... Jeg elsker sikkert fisk når jeg er 20... Men ok da, jeg er bare 15, og det irriterer møkka av meg når de andre råner rundt på moped! Hmmm. Da er jeg vel noen år eldre enn deg og jeg liker ennå ikke ananas på pizza. Tror ikke jeg kommer til å like det noensinne Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ingenting smaker godt nå for tia... Sikkert fordi jeg ikke har smaksans pga. forkjøla som f... Lenke til kommentar
Amesos Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Grønnsaker og fisk generelt (utenom laks) er Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Sild,Lutefisk og fiskeboller Det klarer jeg bare ikke. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 I dag har jeg funnet ut at jeg ikke liker vann fra springen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Dette er det særeste jeg har opplevd siden han som skulle ha rekesalat og hakket løk (løkringer var æsj) på burgeren. Affefaen! :sick: BLÆÆÆÆ!! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Fiskekaker (eeew)Lever Lutefisk Kaviar Rogn Sei/pale Fiskepudding Dressing Marmelade Majones Mye av det samme synes jeg ikke er spiselig kan legge til Reker er heller ikke noe særlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Spiser vel omtrent alt men liker ikke min bestemors ferske suppe. Hu er av den gamle skolen som skal utnytte ALT, så hu putter slintrer og fett i suppa Lenke til kommentar
amarios Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) fisk! Endret 30. mai 2005 av amarios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå