Gå til innhold

Undersøkelse: Hva liker du ikke??

smeboe

Anbefalte innlegg

Spiser det meste utenom lutefisk! Affyfaen! :yucky:

Edit: Og krabbe, ja...

Jepp... alt untatt lutefisk :sick:

Sjømat er digg, bare ikke i geleform.....

Og ananas på pizza. Det er lite godt....

Endret av bkvaloy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker heller ikke å blåse inn r\c fuel i motoren, å få det i retur, slik at munnen min blir fylt opp med metanol, nitro og olje. Særlig ikke når jeg svelger halve munnfullen. Prater jeg av erfaring?

He he--- det kan skje den beste.... men godt er det ikke... hold for potta og dra neste gang, da kommer fuelen... ;)

Lenke til kommentar

Sylteagurken på hamburgere! Det er ikke mye jeg ikke liker, men det er noe av det værste jeg vet.

Men det VÆRSTE jeg vet er mat som serveres på fly! Det lukter forjævlig, det smaker forjævlig og det har en forjævlig konsistens..

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar

Okey, nå kommer det en sær en:

En fyr som var innom burgersjappa hvor jeg jobber i går bad om en stor hamburger med kun ost på. Greit, tenkte jeg, men så kom det: Osten må ikke smelte, for han likte ikke smeltet ost! Og fyren mente det faktisk seriøst og var attpåtil edru (tror jeg).

Varm hamburger + varmt brød + ost betyr ost som smelter, så jeg måtte la burgeren og brødet avkjøle seg noen minutter før jeg la på osten.

Da dette var gjort, skulle jeg overrekke denne noe spesielle hamburgeren til kunden, da han spurte om jeg ikke kunne legge den i en varmepose så den skulle holde seg varm... Snakk om å utfordre kjemiens lover.

Dette er det særeste jeg har opplevd siden han som skulle ha rekesalat og hakket løk (løkringer var æsj) på burgeren.

Litt offtopic, dette, men handlet iallefall om sære matvaner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...