GSM Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Liker ikke gryterett, annanas på pizza, peanøtter , og en masse andre ting Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Liker ikke gryterett, annanas på pizza, peanøtter , og en masse andre ting Elsker alle de tre tingene der og! Men, ananas på pizza er noe som har kommet med alderen, så du kommer sikkert til å like det snart. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Omeletten på lufthansaflygninger til Thailand. Hørtes mindre godt ut.. Lever Kokt fisk (fantasiløst og smakløst) Salat (det går ned, men jeg spiser det ikke frivillig) Brødskive salat (den mayonesgugga med masse drit innblanda) FISKEBOLLER! JOIKAKAKER! Kokte gulrøtter! De er bedre rå! Slenger på resten når jeg kommer på det.. Endret 23. mai 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Folk som plukker av paprika på grandien er tragiske... Men det jeg ikke liker: * Ostepop * Det meste av chips (får så sinnsykt sur ånde av det + at det smaker hor) * Kokte gullerøtter ( råe smaker greit nok... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg får i meg det meste om jeg vil. Men jeg er ikke så forbanna glad i kokos, brokkoli, blomkål, gulrøtter, osv. Sikkert en del mer, som apehjerne og sånn. Men jeg spiser vel i bunn og grunn det meste. Jeg er vel forresten ikke så glad i blåskjell og blekksprut. Fritért akkar er digg! Hvis det er dette, så skal jeg i hvert fall være enig i at det ser appelerende ut. Eller, jeg vet ikke. Men det skader ikke smake. Ostepop er forresten alt annet enn godt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Hvis det er dette, så skal jeg i hvert fall være enig i at det ser appelerende ut. Eller, jeg vet ikke. Men det skader ikke smake. En akkar er nok litt mindre ja... EDIT: Sånn rundt 5 cm tenker jeg. I alle fall de vi fikk servert i Hellas! Endret 23. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Folk som plukker av paprika på grandien er tragiske... Er så jævlig enig! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Folk som plukker av paprika på grandien er tragiske... Er så jævlig enig! Nah... Paprika er IKKE godt på pizza... Er det mye, så plukker jeg av. Javel, jeg er tragisk i deres øyne... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 salt lakris.. salt kjeks... you are a sick man. <------------ Det står "Ritz crackers" på pakken. Orddelt my ass. ... Og det er norsk, eller? Ritzkjeks? Colamineralvann? Wasaknekkebrød? bare fordi det er norsk, skal vi ikke slå sammen ALT av ord skjønneru Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Goatse Man All "Light" Brus Kokt fisk Sikkert mye annet som jeg ikke har smakt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Noengang smakt sildesalat? Ikke gjør det, magen min og omgivelsene rundt fikk gjennomgå... EDIT: Lakris er Det rare er at jeg hater all lakris, men jeg liker IFA Endret 23. mai 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
GSM Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Liker ikke gryterett, annanas på pizza, peanøtter , og en masse andre ting Elsker alle de tre tingene der og! Men, ananas på pizza er noe som har kommet med alderen, så du kommer sikkert til å like det snart. Hvor gammel er du da? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Goatse Man All "Light" Brus Kokt fisk Sikkert mye annet som jeg ikke har smakt. Så du har smakt Goatse mannen altså? Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Liker ikke gryterett, annanas på pizza, peanøtter , og en masse andre ting Elsker alle de tre tingene der og! Men, ananas på pizza er noe som har kommet med alderen, så du kommer sikkert til å like det snart. Hvor gammel er du da? Det er sikkert forskjellig når det kommer med alderen. 10, 15, 20 eller hva som helst... Jeg elsker sikkert fisk når jeg er 20... Men ok da, jeg er bare 15, og det irriterer møkka av meg når de andre råner rundt på moped! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (...)[*]All "Light" Brus (...) Solo Light også? Den er jo nesten bedre enn originalen... Anyway, så har jeg ikke mye til overs for verken lakris, ubehandlet fisk (som ikke har blitt most og tilsatt altså, bortsett fra Bacalhao, da er det greit igjen). Og det er vel stort sett det... Likte ikke sylteagurk på burgern før heller jeg, men nå synes jeg det er digg. Hva ananas på pizza gjelder kan jeg bare referere til denne stripa Lenke til kommentar
kag Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Det eneste jeg kan komme på er rømmegrøt. Men annet enn det tror jeg det er heller lite, jeg ikke liker. Fisk og kjøtt går ned på høykant. Frukt og grøt, det samme. Er ekstremt glad i fisk. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Det eneste jeg kan komme på er rømmegrøt. Rømmegrøt er jo diggers da!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 bare fordi det er norsk, skal vi ikke slå sammen ALT av ord skjønneru Sånn ca, jo. Iaffal med bindestrek. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 bare fordi det er norsk, skal vi ikke slå sammen ALT av ord skjønneru Sånn ca, jo. Iaffal med bindestrek. Noen ord skal være sammensatte, andre skal være delt. Sånn er det bare. Det er ikke mange ord som skal skrives med bindestrek, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå