insider Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 salt lakris.. salt kjeks... begge er jo digg da Digger sånn salt kjekt i rød boks (huske rikke navent) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 salt lakris.. salt kjeks... begge er jo digg da Digger sånn salt kjekt i rød boks (huske rikke navent) ritz kjeks Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Jeg liker det meste, men sjømat er itt'no godt, men jeg får det i meg.. Minus fiskegrateng, fiskepinner og fersk flyndre med egg og kavring på, sånn at man får sånt fiskepinnebelegg... Bare hjemmelaget da. Det er faktisk veldig godt... Jeg liker heller ikke å blåse inn r\c fuel i motoren, å få det i retur, slik at munnen min blir fylt opp med metanol, nitro og olje. Særlig ikke når jeg svelger halve munnfullen. Prater jeg av erfaring? Fettern min likte absolutt ikke noen ting før. En gang skulle vi ha hjemmelaget pizza, og fettern min var på besøk. På den var det løk, tomatpure, sjampignon osv. Han endte tilslutt opp med og bare spise kjøttdeig... Men han har skjerpa seg nå da. Endret 23. mai 2004 av jonpet55 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hehe, jeg liker da det meste innenfor matveien.. Men.. blåskjell! det er noe helt for seg selv, helt sykt, jeg har kastet opp 5 av de siste 5 gangene jeg har spisst det, og nå er det slik at bare lukten knekker meg.. trenger ikke være bare lukten av blåskjell, men også feks saus med blåskjell kraft! jeg takler det ikke jeg knekker meg og kaster opp hver gang.. bare tanken på de ekle orangsje tingene gjør meg kvalm.. hehe *ugh!* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Men.. blåskjell! det er noe helt for seg selv, helt sykt, jeg har kastet opp 5 av de siste 5 gangene jeg har spisst det Og ting du blir kvalm av gjentar du å spise? N-A-M Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hehehe.. jeg må jo prøve da Men forresten, RaZorbLadeKisS.. du sier du ikke liker Spagetti med lange tråder? *ler*.. det er godt gjort.. kommer på resturant og sier at du vil ha spagetti med bolognese (antar du liker det) men at de må gjøre spagetti trådene ekstra korte.. hehehe Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hehehe.. jeg må jo prøve da Men forresten, RaZorbLadeKisS.. du sier du ikke liker Spagetti med lange tråder? *ler*.. det er godt gjort.. kommer på resturant og sier at du vil ha spagetti med bolognese (antar du liker det) men at de må gjøre spagetti trådene ekstra korte.. hehehe Hehe.. Vel, vet det ikke er noen særlig smaksforskjell, men de lange trådene får meg til å tenke på hyssing og tang...og da bare blir jeg kvalm... og faktisk, i restauranter klipper de trådene hvis du ber om det Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Omeletten på lufthansaflygninger til Thailand. Endret 23. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hehehe.. jeg må jo prøve da Men forresten, RaZorbLadeKisS.. du sier du ikke liker Spagetti med lange tråder? *ler*.. det er godt gjort.. kommer på resturant og sier at du vil ha spagetti med bolognese (antar du liker det) men at de må gjøre spagetti trådene ekstra korte.. hehehe Hehe.. Vel, vet det ikke er noen særlig smaksforskjell, men de lange trådene får meg til å tenke på hyssing og tang...og da bare blir jeg kvalm... og faktisk, i restauranter klipper de trådene hvis du ber om det stakkars kokk! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg får i meg det meste om jeg vil. Men jeg er ikke så forbanna glad i kokos, brokkoli, blomkål, gulrøtter, osv. Sikkert en del mer, som apehjerne og sånn. Men jeg spiser vel i bunn og grunn det meste. Jeg er vel forresten ikke så glad i blåskjell og blekksprut. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 HalTan: Kantarellsaus smaker motbydelig. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 kantarell saus er jo digg da!! mmmm Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det eneste er makrell i tomat. Jo, og sånn Ha-På pålegg. :puke: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ritz kjeks ord deling Det står "Ritz crackers" på pakken. Orddelt my ass. Btw: Hapå er et pålegg jeg digger. Synd vi aldri har sånt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det står "Ritz crackers" på pakken. Orddelt my ass. ... Og det er norsk, eller? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg får i meg det meste om jeg vil. Men jeg er ikke så forbanna glad i kokos, brokkoli, blomkål, gulrøtter, osv. Sikkert en del mer, som apehjerne og sånn. Men jeg spiser vel i bunn og grunn det meste. Jeg er vel forresten ikke så glad i blåskjell og blekksprut. Fritért akkar er digg! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Lasagne er ekkelt..... punktum finale! Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Lasagne er ekkelt..... punktum finale! En av yndlingsrettene mine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå