smeboe Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Og da mener jeg MAT, en av de viktigste bestanddelene i mitt liv.. Jeg kjenner en skrulling. Han liker ikke, av alle ting, vafler. Men han liker pannekaker! Og en annen dude: han liker ikke grønnsaker. Han spiser av prinsipp ikke gjenstander som kan kalles grønnsaker og tør ikke innrømme at han spiser potetgull Personlig liker jeg ikke kokt fisk. Jeg spiser det, og later som jeg liker det, men jeg gjør det ikke. Ja, og selvfølgelig istypene pistasj og sjokolade... Hva liker ikke DU/DINE venner?? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Å ikke like paprikaen på grandiosaen er jo en klassiker... Jeg kjenner mange som tar seg det arbeidet å ta av all paprikaen på pizzaen før den går i oven... Nei, er man sulten, så skal det gå fort! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Liker ikke kokt fisk,torsk,blodpuding og klub.Men jeg liker det meste egentlig,det som er normalt at man spiser. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Spiser det meste utenom lutefisk! Affyfaen! Edit: Og krabbe, ja... Endret 23. mai 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 all hvit fisk er for jævli. ellers så er jeg så å si altspisendes. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kommer ikke på noe utenom kveite og leverpostei. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Eneste jeg kommer på i farten er kokt fisk og makrell i tomat. Edit: Og tunfisk. Dessuten lukter tørrfisk forjævlig, men har ikke smakt det. Endret 23. mai 2004 av bhsand Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kjenner ei som ikke kan ha noe annet en grov brød med nugatti på...... Tja..jeg propper i meg det meste, eneste er vell at sild ikke er min ting Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Gidder ikke ramse opp det som er standard å ikke like (fisk... osv...) Så her kommer det som jeg ikke liker, men som de fleste andre liker. Ostepop Marsipan Rødvin Kaker (med untak av enkelte sjokolade- og krydderkaker) Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Eneste jeg kommer på i farten er kokt fisk og makrell i tomat. Edit: Og tunfisk. Dessuten lukter tørrfisk forjævlig, men har ikke smakt det. Hva er galt med makrell i tomat?? Har alltid sett på det som den beste fiskematen, også kommer du(og jeg vet det er en til på dette forumet) og sier at det ikke er noe godt!! EDIT: aaahh.. ostepop og marsipan. Ostepop liker jeg ikke pga lukta, som er helt ille.. marsipan er bare nøtter, som jeg ikke er så glad i, det heller. Kaker? Hæ? Endret 23. mai 2004 av smeboe Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det smaker jo helt forjævlig. *grøsse* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Mye jeg ikke liker, men noe jeg ALDRI kommer til å like, er krabber og rødvin. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) *bommert* Endret 23. mai 2004 av Lufen Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 sosohal, ikke rødvin ja? få tin jeg ikke liker: makrel i tomat, og de fleste fisketyper, spiser det uansett da Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 sosohal, ikke rødvin ja? Har du noen gang prøvd å ta en stor slurk rødvin, fordi du trodde det var cola? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 sosohal, ikke rødvin ja? Har du noen gang prøvd å ta en stor slurk rødvin, fordi du trodde det var cola? Jeg har ihvertfall tatt en stor slurk øl, fordi jeg trodde det var Champagne-brus. Var vel 4-5 år da. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det eneste jeg kan komme på som jeg ikke liker er ostepopp, det klarer jeg ikke... huff Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Makrell i tomat Brunost Leverpostei Else-Marit Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg liker ikke: Lever Nesten all sjømat,unntatt fisk Pålegg Salt&Pepper potetgull Ris Spaghetti med lange tråder Vanlige brødskiver uten frø :S Pudding Leverpostei Makrell i tomat Ostepop Føyer til mer senere... Vet det er mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå