Thewiz Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Når kommer Half Life 2 til Pc? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 6. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ingen vet. Om du ser intervjuet Gamespy nylig hadde med produsentene så sier han at spillet snart er ferdig og at de sattser på summer for utgivelse. Det de gjør nå er å gå igjennom spillet i detailjer og justerer på all den fine tuninga osv.. Må nok bare vente å se. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Om du ser intervjuet Gamespy nylig hadde med produsentene så sier han at spillet snart er ferdig og at de sattser på summer for utgivelse. Sumaren er fin ja... Men helt ærlig tror jeg ikke at det blir så lenge til utgivelse, fordi de vil tape mye penger på om DOOM III kaprer markedet. Tipper på en juni/juli utgivelse på begge spillene. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Doom III er blitt utsatt altfor lenge og derfor kommer det ikke til å bli en stor slager. Desutten tror jeg det kommer til å være stor felles skuffelsen angående gameplayet, i og med at det egentlig er nokså linært. Har DOOM III foresten en god fysikkmotor ala Havoc? Jeg forutser at HL2 kommer til å bli en stor slager til tross for at det hadde nesten vært revolusjonerende om det hadde kommet til den opprinnelige utgivelsesdatoen. Doom III kommer til å ha en del fans, men ikke noe spesielt sammenlignet med HL2. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Doom III er blitt utsatt altfor lenge Når ble Doom 3 utsatt egentlig? Spillet har aldri hatt noe utgivelsesdato. Det eneste de har kommet med nylig er at spillet ligger ann til å komme ut i sommer. Men siden Half-Life 2 så og si er nesten ferdig så ser jeg ikke noe grunn til at de skal utsette det mer. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 vent til det er i butikkene, da er det antageligvis utgitt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 vent til det er i butikkene, da er det antageligvis utgitt Muligens. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Slutten av sommeren , utgivelses måned :August . Dette ifølge bladet "game reactor" etter innlegg av skribenten Petter Enelin som besøkte valves kontorer utenfor Seattle for prøvespilling av noen brett og intervju med PR sjefen Doug Lombardi og Gabe Newell. Endret 23. mai 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 men det er aldri godt å vite med utgivelse datoer. dei kan plutseleg få eit "uventa" problem som kan føre til utsettelse. men både doom3 og hl2 dukker sikkert opp på seinsommaren. det kan vel ikkje vere så lurt å gi det ut mitt på sommaren, det er vel ikkje så mange som sitter inne å spelar då. så sånn sett så vil eg tru dei ventar med utgivelsen til september, då begynner vel spel-nerdane å trekke inn forann dataskjermen igjen. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Doom III er blitt utsatt altfor lenge Når ble Doom 3 utsatt egentlig? Spillet har aldri hatt noe utgivelsesdato. Vet ikke om du har fulgt med på utviklingen av Doom III, men for omtrent et år siden, kanskje litt før, så sa de at det skulle kommer Q2 eller Q3 2003. Husker ikke helt nøyaktig, men til tross for at de ikke har utgitt utgivelsesdato så har de flere ganger sagt sånn omtrent hvilket kvartal det skulle komme. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Doom III er blitt utsatt altfor lenge Når ble Doom 3 utsatt egentlig? Spillet har aldri hatt noe utgivelsesdato. Vet ikke om du har fulgt med på utviklingen av Doom III, men for omtrent et år siden, kanskje litt før, så sa de at det skulle kommer Q2 eller Q3 2003. Husker ikke helt nøyaktig, men til tross for at de ikke har utgitt utgivelsesdato så har de flere ganger sagt sånn omtrent hvilket kvartal det skulle komme. De har vel egentlig aldri sagt noe annet enn "When it's done." Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Joda, tidligere så har de sagt at det kommer i løpet av året (ikke år, men da de sa det), eller i løpet av Q<insert value between 1 and 4>. Lenke til kommentar
majuz Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hørt rykter om at de har begynt med half life 3 er dette sant? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 der hf2. http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=577 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hørt rykter om at de har begynt med half life 3 er dette sant? Ja, men det hadde kanskje vært lurt å gjøre ferdig en ting først? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 jeg syntes det er smekt av utviklerne når de begyner med 3'ern samtidig som 2'ern er i utviklingsfasen. lionhead har gjort akkurat det samme, de mekker black and white2 nå, men for 3 måneder siden avslørte de at de også jobbet med 3'ern...siden har vi ikke hørt fra dem. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) se de kule filmene fra e3 da cs og hl2 både cs og hl2 følg med når de skyter på cs Endret 23. mai 2004 av medlem-19530 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Håper hl2 kommer til sommeren. Endret 1. april 2008 av fargoth Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Doom III er blitt utsatt altfor lenge Når ble Doom 3 utsatt egentlig? Spillet har aldri hatt noe utgivelsesdato. Det eneste de har kommet med nylig er at spillet ligger ann til å komme ut i sommer. Men siden Half-Life 2 så og si er nesten ferdig så ser jeg ikke noe grunn til at de skal utsette det mer. det skulle komme i januar Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Doom III er blitt utsatt altfor lenge Når ble Doom 3 utsatt egentlig? Spillet har aldri hatt noe utgivelsesdato. Det eneste de har kommet med nylig er at spillet ligger ann til å komme ut i sommer. Men siden Half-Life 2 så og si er nesten ferdig så ser jeg ikke noe grunn til at de skal utsette det mer. det skulle komme i januar Ingen av de to spillene skulle komme i januar. Doom 3 har aldri hatt en utgivelsesdato, det kommer i sommer. Half Life 2 har hatt en fast dato, det var 30 september i fjor. Deretter endret utgiverene det til Holidays 2003, men dette var ikke offisiellt fra Valve. Deretter har de jobbet uten utgivelsesdato. Half Life 2 har også utgivelse i sommer (sensommeren). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå