Anterialis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hvordan var den rekkefølgen med a:hover og a:active og de i css? PS! Jeg vet dette har vært tatt opp før, men har prøvd å søke til ingen nytte:S På forhånd takk Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 a:link { color : #0000FF; } a:visited { color : #0000FF; } a:hover { color : #000000; } a:active { color : #0000FF; } Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Du kan ikke ha søkt så veldig mye... :-) http://www.google.com/search?num=25&hl=no&...nG=S%C3%B8k&lr= Endret 23. mai 2004 av EZAccess Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Vettu hva, dette er dagen derpå, og det falt meg rett og slett ikke inn å søke på google!!! Søkte lissom på hele forumet i en halvtime eller noe :s Jeg ække helt god i hode i dag hehe. Men sorry for det.. skal ikke gjenta seg Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) w3schools.com er også en god venn i nøden... Note: a:hover MUST come after a:link and a:visited in the CSS definition in order to be effective!! Note: a:active MUST come after a:hover in the CSS definition in order to be effective!! Note: Pseudo-class names are not case-sensitive. Note: IE 4 and higher supports the anchor pseudo-class. NN 4.5 and Netscape 6 support the anchor pseudo-class only partially. Endret 23. mai 2004 av Luke Lovegroove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå