Dr.Stranger Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg kan velge mellom Tiny Personal Firewall v.5.5.1324 eller: Sygate Personal Firewall Pro v5.5build 2516 Hvilken er best og roter minst med NGT's routere? Evt no annet hvis dere har noen forslag, må være/skaffes gratis. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg hadde uten tvil valgt sygate sin, jeg bruker zone alarm... og har dessuten firewall på ruteren min smc barricade, og dette virker veldig bra syntes jeg... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Enig. med hauer. Har lest flere tester/omtaler (finner dem ikke nå) som skryter av Sygate sin firewall. Tror disse testene/ omtalene gjaldt Sygate sin gratisverson, men proversonen er har sikkert bare mer funksjonalitet. Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Er det mye og hente på og kjøre PRO istedefor gratis? Og jeg har slutta med norton og kjører nå Avast Antivirus, noen som har erfaring med den? Jeg liker den veldig godt ihvertfall. Endret 23. mai 2004 av Dr.Stranger Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Edit: Det fører bare til stenging av tråden. Edit 2: Feilpost. Skal være på Programvare>Sikkerhet. Edit 3: Fjerna kommentar til forrige post Endret 23. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hva med å kjøpe den. Du bruker den og er fornøyd, da er det bare å betale for den. Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 var redd for at var litt på feil side av kanten, tar og redigerer det jeg.. Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Hva med å kjøpe den. Du bruker den og er fornøyd, da er det bare å betale for den. blakk, skal investere nærmere 10000 i kjøling for et prosjekt.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 var redd for at var litt på feil side av kanten, tar og redigerer det jeg.. er nok lurt det ja Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Da var tråden snill igjen Men seriøst, noen som vet om en hjemmebruker med lite nettverk har no bruk for pro-versionen av Sygate? Og er Avast AV så bra som jeg har fått inntrykk av(gratis-versionen), noen med erfaring? Lenke til kommentar
Vannpistol Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Er du bak en NAT router kan du da vel like gjerne enable XP's innebygde firewall om du absolutt vil. Dette kobinert med en antivirus løsning og jevnlig windows update kjøringer burde holde deg mer enn sikker nok. Du vil da ikke få alle de "praktiske" advarslene om "slemme" ting som skal koble seg inn og ut av pc'en din. Alltid veldig praktisk å blokkere dhcp serveren til NGT routeren med en software FW på pc'en f.eks. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Til trådstarter: Kan du ikke sende en melding til en moderator så denne tråden blir flyttet til Programvare>Sikkerhet? Det er der den hører hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå