Elyas Machera Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 TVNorge hadde dette som hovednyhet på TekstTV Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Bush brukte sikkerhetshjelm og tannbeskyttelse som reddet.... Tannbeskyttelse? Tannbeskyttelse!? Hvem f*en bruker tannbeskyttelse når de sykler? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kanskje dette er dagen viktigste nyhet Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg lo da jeg så det i Dagbldet i dag. Vanligvis er ikke tryning på sykkel så inni hampen vittig, men at Bush bedriver den slags, gjør det hele mye morsommere. Men, herre min hatt! TANNBESKYTTELSE?! *Ler meg ihjel* Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 En president som mangler 8 tenner er ikke akkurat no særlig å vise frem til verden da Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 En president som mangler 8 tenner er ikke akkurat no særlig å vise frem til verden da Han mangler jo så mye annet at noen tenner fra eller til gjør ingen ting. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Bush brukte sikkerhetshjelm og tannbeskyttelse som reddet.... Tannbeskyttelse? Tannbeskyttelse!? Hvem f*en bruker tannbeskyttelse når de sykler? hmm.. Bush? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 enhver person som er så drita at han ikke kan holde seg på sykkelen bør tydeligvis bruke tannbeskyttere. ... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 En president som mangler 8 tenner er ikke akkurat no særlig å vise frem til verden da Han mangler jo så mye annet at noen tenner fra eller til gjør ingen ting. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Får litt sånn mongoloid-på-sykkel-bilde i hodet når jeg leser dette. Edit: også plaster på hånden, da. Dakars Bushelush.. Endret 23. mai 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
the animal Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 her bruker USA milioner på sikkerhet og bush går ned via en sykkel :!: :!: ser for meg det, vakten hans drar pistolen og peker den på sykkelen, "Step oway from the bike sir", bush er vek fra sykkelen å de fyrer løs på den :!: :!: men men bare min humor det Lenke til kommentar
GSM Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg presenterer herved Verdens mektigste mann!! [Trompet fanfare] Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 De lærte vell å sykle i militæret?? Ops, glemte at Bush snek seg unna militærtjenesten. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 - "President down! I repeat president down!" Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hehe, ser det for meg, bush kommer syklende ekstremt sakte på en alt for stor sykkel med rosa hjelm og sånn tannbeskytter som stikker ut Lenke til kommentar
the animal Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 - "President down! I repeat president down!" :y Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå