figure_02 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 jeg har lastet ned en demo av spillet redguard men når jeg skal spille det kommer følgende melding opp: 16-biters MS-DOS-delsystem. .\rg3dfx.pif Ugyldig programnavn. Kontroler pif-filen. Velg Lukk for å avslutte programet. Hva kan jeg gjøre ?? Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Nei vel.............. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hmm, siden det er en demo så kan du vel like gjerne laste ned en ny versjon? Eventuelt få tilsendt den filen det gjelder av noen andre. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Kanskje det ikke funker med Windows XP? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Spillet er da flunkende nytt, så det med XP må være feil, om du da ikke har lastet ned en versjon beregnet på Linux/Mac OS. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 en ny verson ?? skjønte ikke helt det der..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå