Bronseku Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei! Er det noen her som har handlet via it24 før? Hvis dere har det, vet dere hva slags garanti de har på det vi kjøper? De selger jo G556E der som barebone.. Dvs at vi må sette inn HDD,RAM,CPU selv.. Det ville vært litt kjipt om jeg kjøper en komplett laptop der og finner ut at en av delene jeg fikk med ikke virker.. Det som ville vært genialt, ville vært om jeg da bare kunne levere inn maskinen og få den fikset gratis, sånn som Multicom gjør. Men om det er slik, gjenstår det å se. Alle svar tas i mot med åpne hender! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 synes den butikken så spennende ut, og måten de solgte laptoper på er en ting flere burde begynne med Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 det er to år, multicom er noe bedre med 3 år. Lenke til kommentar
Bronseku Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Gjelder det hvis maskinen støyer også? Får man da byttet harddisk gratis? Dinside sier jo at 2.Generasjons G556E skal være støyfri.. Lenke til kommentar
Myrsnipe Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Jeg vurderer å kjøpe en G556E der nå, valget står mellom der eller multicom, eventuelt en Tundra 1557P fra psdata. Eneste jeg vil vite er om G556E'en fra it24.no er støyfri under normal bruk (dvs. surfing/skriving) da den skal brukes på skolen. Noen som har noen erfaringer fra denne butikken? (Bestiller laptop om en uke ) Endret 23. mai 2004 av Myrsnipe Lenke til kommentar
Amstel Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Klippet fra IT24 sin hjemmeside.. "AMD Athlon64 3200+ 1600MHz CPU" Hmm... sist jeg sjekket var da denne på enten 2000 Mhz eller 2200 Mhz avhengig av L2 cache...... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 IT24.no er gamle og nedlagte pcmax.no... Så blir det opp til hver enkelt å vurdere hvor sikkert det er å kjøpe derfra Jeg personlig ville ikke kjøpt noe der med tanke på hvor sikker den bedriften er i fremtiden... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 jeg ville vært skeptisk til å handle der da de samme som stod bak konkursrammede pcmax er de som står bak it24. har selv handlet hos pcmax og er ikke fornøyd med måten de folka driver butikk på... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ville vært svært skeptisk da it24 ikke opplyser om hvilket organisasjonsnummer de har eller hvem som er juridisk person bak. Domenet eiges av et enkeltmannsforetak som heter Scantro Knut Skaar (med adresse i Bergen). Mitt prinsipp er å sjekke disse opplysningene før jeg handler, da det minker muligheten for svindlere. Så i utgangspunktet ser dette ikke helt bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå