Gå til innhold

Skriveren virker ikke - skriver i løse luften.

Anbefalte innlegg

Jeg har en Canon BJC-4400. For en tid siden skjedde det at samtlige ark i arkmataren plutselig ble matet igjennom skriveren samtidig. Etter det skriver den ikke. Dvs den skriver, men den skriver i løse luften. Det blir ikke noe på papiret. Jeg har studert skriveren nøye for å prøve å finne ut om feilen kan rettes på noen måte, men jeg har ikke klart å finne ut noe.

Jeg vet ikke hvorfor dette uhellet skjedde. Kanskje hadde jeg vært slurvete når jeg fylte op med papir, men skal det ikke mer til for at en skriver skal ta kvelden? Er det noen som vet om det finnes noe jeg kan gjøre?

Endret av PelleP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noen særlig tro på det. Feilen inntraff rett etter den episoden med med papirmatingen og skriveren oppførrer seg helt normalt. Det er bare det at det ikke blir noen tekst når den skriver. Etter min mening er det etter all sannsynlighet et mekanisk feil, men jeg har ikke klart å finne ut hva det kan være.

Selvsagt kan jeg reisnatlllere dirverne, det kan ikke skade å prøve, og så får vi se. Jeg kommer tilbkake til saken.

Lenke til kommentar

Har samme problem med min. Grunnen er at jeg installerte en win98 driver i win2k. Så det fucka opp det meste. Det hele begynte da mamma skulle skrive ut et par ark. Så hun trykka på knappen for å skrive ut, flere ganger (!), og til slutt klarte ikke skriveren mer, så nå er hele skriversystemet ødelagt.

men nok om det, har du rett driver? Er noe bøyd i selve maskinen? Kanskje kontakten er dårlig? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg tror som sagt at det må være noe i maskinen som er blitt forskjøvet eller ødelagt rent fysisk. Dersom man skriver ut noe så blir det skrevet ut på vanlig måte, ikke noen feilmeldinge eller noe. Det er bare det at det ikke blir blekk på papiret.

Det er sikkert noen som sitter å humrer og ler for seg selv og tenker at "søte bror" har en tom blekkpatron. Det er ikke tilfelle, blekkpatronen er helt ny, så det så!

Lenke til kommentar

Jeg tror som sagt at det må være noe i maskinen som er blitt forskjøvet eller ødelagt rent fysisk. Dersom man skriver ut noe så blir det skrevet ut på vanlig måte, ikke noen feilmeldinge eller noe. Det er bare det at det ikke blir blekk på papiret.

Det er sikkert noen som sitter å humrer og ler for seg selv og tenker at "søte bror" har en tom blekkpatron. Det er ikke tilfelle, blekkpatronen er helt ny, så det så!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...