Gå til innhold

Multiboot og Fedora Core2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva mener du med fortsatt problemer med Multiboot og XP? tviler på at det er problemer i det hele tatt jeg. om du installerer Fedora Core 2 sammen med XP så blir ikke dette noe problemer så lenge du gjør det på den rette måten.

Lenke til kommentar

Min NTFS partisjon gikk til !#!@@#!$!, heldigvis var det en fresh installasjon av XP så det var ikke så farlig ..

For dem som skal installere Fedora Core 2: Pass på, ta backup for data kan gå tapt.

Ja dataen kan bli restora og nei problemet er ikke fiksa i Fedora Core 2 Final

Lenke til kommentar

fikk problemer med dualboot, winxp ville ikke starte. Jeg hadde lastet ned DVD versjonen av Fedora2

Prøvde litt av hver, fixboot mm, til slutt tok jeg å slettet partisjonene og la inn XP på

nytt... Fikk heldigvis tilbake all viktig data med GetDataBack programmer :)

Så, tror ikke jeg skal prøve Fedora igjen med det første nei...

Lenke til kommentar
Merkelig... Jeg hadde ingen problemer med Core 1 og heller ikke med Core 2. Lurer på hvorfor det skjer hos noen, men ikke andre.

Tror ikke det er noen som vet med sikkerhet hvorfor dette skjer.

Har hørt at det kun skjer med disker over 120 GB, men noen har rapport at det skjer med disker under 120 gb også.

Det er ikke bare ett problem med Fedora Core 2, det er visst problemer med alle distroer som bruker 2.6 kjernen.. Nyeste Mandrake, Suse og Fedora har altså problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...