AliGee Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hei jeg har problemer med å boote fra CD/DVD-Rom på min Abit-IC7-max3. har den nyeste biosen men jeg har ikke floppy drive da. hva kan være problemet. systemet ser at det er en bootable Cd som er inne men han hopper glatt over den. Hvis jeg for eksempel setter inn XP Cd står trykk en tast for å boote men tastauren funker ikke da. Hva er problemet? Plz Help? P4 3,0 C Abit IC7-MAX3 2 x Geil 256 Mb PC 3500 ATI Radeon 980 pro 2 x Western Digital 120 Gb Pioneer DVD-Rom Goldstar CD-RW Lenke til kommentar
jossy Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Rart....ser ut som du ikke kan gjøre noe selv der nei. Om tastaturet slår seg av osv....bytt ut hovedkortet. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Om det er et usb tastatur bør du sjekke instillingene i bios. Kan også prøve med et annet tastatur om du har mulighet.. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 [OT] Hvis tastaturet skrur seg av og på flere ganger i løpet av boot-sekvensen, er det da noe galt med HK? Har et usb-tastatur. [/OT] Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hvis tastaturet skrur seg av og på flere ganger i løpet av boot-sekvensen, er det da noe galt med HK? Har et usb-tastatur. På mitt Abit ic7max3 er det en instilling i bios som heter: USB keyboard Support Via: Her velger man mellom Bios eller Os . Om det er os som er valgt vil tastaturet ikke fungere mellom post og når os er lastet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå