Anders1212 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Sitter her med et Powercolor radeon 9800pro 128 kort. Viften har sett sine bedre dager og går ikke rundt lengre. Lurte på om noen vet hvor man kan skaffe en ny orginal vifte eller hvor man kan få byttet vifte, tørr nemlig ikke gjøre dette selv pga dårlige erfaringer Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Sitter her med et Powercolor radeon 9800pro 128 kort. Viften har sett sine bedre dager og går ikke rundt lengre. Lurte på om noen vet hvor man kan skaffe en ny orginal vifte eller hvor man kan få byttet vifte, tørr nemlig ikke gjøre dette selv pga dårlige erfaringer Kan du ikke bare ta det på garrantien dah? Lenke til kommentar
dun Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Om du kan leve uten kortet ditt noen dager/uker er det bare å snakke med butikken du kjøpte kortet i, så skal dette fikses på graranti. Ellers kan jo en skvett olje eller noe kanskje ordne saken? Lenke til kommentar
Kark Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Sitter her med et Powercolor radeon 9800pro 128 kort. Viften har sett sine bedre dager og går ikke rundt lengre. Lurte på om noen vet hvor man kan skaffe en ny orginal vifte eller hvor man kan få byttet vifte, tørr nemlig ikke gjøre dette selv pga dårlige erfaringer Hadde en lignende sak med en kompis.Et powercolor R9800pro,vifta tok kvelden og vi tok kontakt med butikken kortet var kjøpt i (Digital Impuls) og de byttet hele kortet i et nytt.God service i den butikken! Lenke til kommentar
the animal Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Sitter her med et Powercolor radeon 9800pro 128 kort. Viften har sett sine bedre dager og går ikke rundt lengre. Lurte på om noen vet hvor man kan skaffe en ny orginal vifte eller hvor man kan få byttet vifte, tørr nemlig ikke gjøre dette selv pga dårlige erfaringer Hadde en lignende sak med en kompis.Et powercolor R9800pro,vifta tok kvelden og vi tok kontakt med butikken kortet var kjøpt i (Digital Impuls) og de byttet hele kortet i et nytt.God service i den butikken! sleipe F**N jeg fikk ikke nytt kort når min vifte tokk kvelden, + at min ribbe ramlet av Lenke til kommentar
the animal Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Da ble du lurt Nei du kødder NÅ... ja ja kortet overleve da, det lever i all veldvære som et XT kort med VGA silencer på! Lenke til kommentar
FX5950 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Kjøpte du kortet hos komplett? Samme skjedde med meg. Viften falt av, jeg spurte de pent om å få en ny vifte, men nei. Viften stoppet ikke hos meg, den falt av. Endret 23. mai 2004 av FX5950 Lenke til kommentar
the animal Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kjøpte du kortet hos komplett? Samme skjedde med meg. Viften falt av, jeg spurte de pent om å få en ny vifte, men nei. Viften stoppet ikke hos meg, den falt av. ja min ramlet av også, fant ut at festene hadde smeltet, men jeg kjøpte den hos Digital impuls i oslo. var og hørte på komplett på samme kortet men de viste ikke hva jeg prata om, på digital sa de at sånt skjer, å lurte på om jeg skulle kjøpe ny vifte om kortet ikke var helt dau enda da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå