destroyy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Bare så du vet det, så betyr spchaa -> hore Ifølge min arabiske brother-in-law, betyr schpaa "vakkert". Jeg så på språk greier på nrk2 , å der sa dem hva det betydde Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Bare så du vet det, så betyr spchaa -> hore Ifølge min arabiske brother-in-law, betyr schpaa "vakkert". Jeg så på språk greier på nrk2 , å der sa dem hva det betydde I såfall heter det "Jeg så på språk greier på nrk2 , OG der sa dem hva det betydde". Nå har jeg også sjekket kilden min, og ifølge ham betyr det "fin/søt/deilig/vakker". Det kan jo også stemme med tanke på de situasjonene jeg har hørt det bli sagt. Alltid blitt brukt som et postitvt adjektiv. Ordet "hore" er jo ikke engang et adjektiv. Lenke til kommentar
tankboy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Bare så du vet det, så betyr spchaa -> hore Ifølge min arabiske brother-in-law, betyr schpaa "vakkert". Jeg så på språk greier på nrk2 , å der sa dem hva det betydde I såfall heter det "Jeg så på språk greier på nrk2 , OG der sa dem hva det betydde". Nå har jeg også sjekket kilden min, og ifølge ham betyr det "fin/søt/deilig/vakker". Det kan jo også stemme med tanke på de situasjonene jeg har hørt det bli sagt. Alltid blitt brukt som et postitvt adjektiv. Ordet "hore" er jo ikke engang et adjektiv. OT Stemmer det.. Men hvis du skal rette språket må du jo også rette orddelingen ;-) "språkgreier" heter det! Programmet du referer til heter "Typisk norsk". Du kan se sendingene på nett hvis du registrerer deg. End OT For å bøte litt på Off Topic-driten min. Dette prosjektet er HELT SJEF!! Endret 7. juni 2004 av tankboy Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Stemmer det.. Men hvis du skal rette språket må du jo også rette orddelingen ;-) "språkgreier" heter det! Programmet du referer til heter "Typisk norsk". Du kan se sendingene på nett hvis du registrerer deg. End OT For å bøte litt på Off Topic-driten min. Dette prosjektet er HELT SJEF!! Så sant, så sant. Jeg syntes bare og/å-feil er langt mer irriterende enn feil orddeling. Også heter det refererer, ikke referer. MEN, nå har jeg brukt opp min OT-kvote for et par måneder. Sven-o out. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ifølge min arabiske brother-in-law, betyr schpaa "vakkert". Med Ron Jeremy som avatar går jo det ut på det samme, eller..? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 folkens. er det bare meg eller er det flere som vil ha oppdateringer?!?!?! ( vet at DrSpawn er på flyttefot nå.. ) show me the money! show me the money! hvor i dette tilfellet money = oppdateringer / bilder osv Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 jepp.. jeg er klar som abre det for en liten opdatering Lenke til kommentar
Izex Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hey du MAME mann, har du mange spill til arkade maskinen din eller trenger du å spe på med noen tusen? PM Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 angående fresingen av div. hull i "bordplaten". om du borrer først fra den ene siden, og så snur platen når bare senterborret er kommet igjennom,og så borrer videre, så skal du slippe "roser" i treverket. om dette allerede er tatt opp, så kan du hoppe galant over det du nettopp leste:) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 HERREGUD! SÅ GENIALT! .. Jeg har lest din andre worklog om den "lampa", du er levende geni, denne saken må bli bra! STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 HERREGUD! SÅ GENIALT! .. Jeg har lest din andre worklog om den "lampa", du er levende geni, denne saken må bli bra! STÅ PÅ! Du burdte ta en titt på beQuiet Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Heisann brodern! Nå har jeg lest gjennom det aller meste av denne workloggen ( tok 3 kvarter), og sitter her og er veldig immponert! Det er kanskje ikke vitts i å si noe til dette prosjektet, for noe possitivt ville vært som å fylle på ett sandkorn i en ørken, men allikevell må jeg si jeg er helt overbeigestrett! Bequiet var mye mer "fænsi" men denne oser av nostalgi! Og stiller seg på lik linje med BeQuiet! Jeg skal følge med på prosjektet og viss det blir noe sånn logo konkuranse, skal jeg prøve å lage noen forslag. Når dette står ferdig, inviterer jeg meg selv til deg for å tæsje den ut, for dette tror jeg kommer til å bli ûbermenshisk! Lykke til! Hilsen lillebrodern Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 nice greier! Nå putta jeg aldri penger på arcademaskiner, mamma sa det var sløsing av penger Men alikavell hadde det vert kult å prøvd denna Spesielt med c64 og amiga emulering. Lenke til kommentar
bene Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei Audun Du verden, det må jeg si. Jeg koster på meg å være aldri så lite stolt! Kommentarer: 1) Skal du demontere alle de knottene og ledningene før du lakker? 2) Har du ikke skrytt på deg litt vel mange oppussinger av kjøkken og bad? 3) 80-tallet er tydeligvis lenge siden, for meg føles det som det var i går, men så er jo dette innlegget fra Mamma Lenke til kommentar
karamba Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei AudunDu verden, det må jeg si. Jeg koster på meg å være aldri så lite stolt! Kommentarer: 1) Skal du demontere alle de knottene og ledningene før du lakker? 2) Har du ikke skrytt på deg litt vel mange oppussinger av kjøkken og bad? 3) 80-tallet er tydeligvis lenge siden, for meg føles det som det var i går, men så er jo dette innlegget fra Mamma hehe- fin! Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 men så er jo dette innlegget fra Mamma Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 3) 80-tallet er tydeligvis lenge siden, for meg føles det som det var i går, men så er jo dette innlegget fra Mamma Se der dere, dette er en mann med support fra de som gjelder. Må si at det var ok av hans mor og bror og snike innom Hw sine forum for å kikke på hva han har gjort. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hei AudunDu verden, det må jeg si. Jeg koster på meg å være aldri så lite stolt! Kommentarer: 1) Skal du demontere alle de knottene og ledningene før du lakker? 2) Har du ikke skrytt på deg litt vel mange oppussinger av kjøkken og bad? 3) 80-tallet er tydeligvis lenge siden, for meg føles det som det var i går, men så er jo dette innlegget fra Mamma Så søtt Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Anse deg som priviligert som har mammaen din med på forumet for det tror jeg ikke mange har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå