Flames Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Fantastisk.. Vet selv hvor utrolig mye moro det er i en slik maskin, og jeg misunner deg stort allerede Stå på! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 jeg har en stund tenkt på et lignendes prosjet, bortsett fra omvendt..jeg har en gammel arkade maskin ståendes.. som virker (2 joystick, 6 knapper) har lurt på å bygge en pc inni den Augh! Din slemme slemme person. En arcademaskin som funker, og så bygge PCen inn i den? Kan jeg få alle de delene du plukker ut da? Nå til Dr-Spawn: Det er tydelige at du ikke er redd for en utfordring nei, og det som slår meg er at du er svært perfeksjonistisk når man tenker på hvor pent du la opp prosjektet med testbrettet ditt. Stå på. Fikk nesten lyst å kjøpe en gledesspake og slikt som du har gjort og lage en enhet der jeg kunne spilt rett på PCen min. Spilte litt vendetta på Xboxen til en kamerat av meg og fikk veldig lyst til å herje litt mere med dette. Men men. Nok en worklog å følge med i. Gode ting. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Utroooolig tøft. Dette blir jo bare bedre og bedre. Så morsomt ut å spille på den Stå på Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 et tips ang skjerm og speil... dere trenger jo inne noe tull funksjoner som snur bildet, alt dere trenger er å rotere skjermen 180 grader der det står og peker opp.. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 et tips ang skjerm og speil...dere trenger jo inne noe tull funksjoner som snur bildet, alt dere trenger er å rotere skjermen 180 grader der det står og peker opp.. He! Ta en avis med deg ut på badet, snu den på hodet å se etter hvordan bildet blir, tror du kommer til å gjøre en liten oppdagelse! Men det er en nærliggende tanke så jeg skjønner! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Speil = speil vendt ..... f.eks det kommer en man fra høyre men så er det egentlig fra venstre han kommer .. iksnt ! Eller er jeg helt ute på vidda ? Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 først: KONGE! så: Den ipac saken, den kan simulere hvilken som helst tast? og man trenger ikke software som kjører på pc'en for at dette skal funke? dvs programer chip og vipsa? tanken som slo meg var et slags spesial tastatur for fps spill.. (som jeg er så søple råtten på, men liker godt likevel) noen grunn til at det ikke skulle gå? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Meget spennende!! Følger med på denne Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Frogger da? Må vel ha det også selv om det krever kun en stikke eller noe. Du skulle hatt en skikkelig subwoofer i bunnen av kabinettet så når noen slår hverandre Ol. durer det skikkelig. Det blir jo riktignok ikke så likt originalen da. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Speil = speil vendt ..... f.eks det kommer en man fra høyre men så er det egentlig fra venstre han kommer .. iksnt ! Eller er jeg helt ute på vidda ? som regel, men i dette tilfelle, så mener jeg at det bare er opp som blir ned, mens ned blir opp, og det vil jo løse seg hvis man snur skjermen 180 grader... det eneste jeg kom på nå, er at det kanskej DA blir speilvendt, pga roteringen av sjermen.. må prøve å få sjekket det.. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 He! He! - Gir deg ikke? Et speil vender BARE på høyre/venstre IKKE opp/ned. Dette har med å gjøre at våre øyne er plassert ved siden av hverandre og ikke over hverandre. Bildet fra TVen vil uansett hvordan du vrir å vender på den bli speilvendt. Det eneste man oppnår ved å vri den 180 grader er at bildet havner opp ned, det vil fortsatt være speilvendt! Gå å test ut i et speil! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 har testa nå... og det med speilvending høyre til venstre, det har bare mennesker å gjøre.. mener jeg.. men det hjelper ikke med å snu 180 grader, for da løser man bare opp ned problemene, men ved å snu skjermen 180 grader, da får man venstre høyre problemet... Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Bare en ting å gjøre.. *tilbe DrSpawn* Er enig med at du burde bli med i vm i casemod! Har lest gjennom alle worklogene dine, og de blir bare bedre og bedre for hver gang! Og for hver gang du blir ferdig med et prosjekt, så gleder jeg meg til neste Og et lite spørsmål.. Hvor får du ideene fra? Genialt med "UltiMAME"! Fikk lyst på en slik en jeg også. Kommer du på TG /OsloLAN med den eller? (kanskje litt tungt å bære men... Sikler etter å få prøve den...... Lenke til kommentar
Janders Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Drspawn, Stå på, dette blir kuult! Kult å se att det bygges mer enn ett arcade kabinett i Norge. Her kan Dere se det eneste jeg vet om. http://www.kengun.com/mame/ Her er en link hvor det kan leses alt om kabinett bygging. http://www.arcadecontrols.com/arcade.htm - janders Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Dette blir bare så genialt Jeg satt som "snekra" til skjermen under BeQuiet og gjør det nå og Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 kan være dette e rnevnt tidligere her men... jeg abbonomerer på Donald. i denne ukens konkurranse kan man vinne en arcademaskin fra MAME. det står MAME på siden, og den er til å ha PC inni, opp til 21" TV, printer OSV. der følger "keyboardet" med, altså knappene og joystickene, pluss enkelte spill. du har vel ikke solgt ideèn din vel? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) har en idè som kan fikse det problemet med speilene, men jeg trenger ett sted å laste opp bilde... noen som har ett??? ftp er sperret her, så jeg kan ikke bruke det... edit: post nr 400 Endret 7. juni 2004 av aklla Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) wolla fatima, det var bra ting... neida, det her blir über scphaa......... go on brotha Bare så du vet det, så betyr spchaa -> hore Men j***a bra , gl hf videre Endret 7. juni 2004 av destroyy Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Bare så du vet det, så betyr spchaa -> hore Ifølge min arabiske brother-in-law, betyr schpaa "vakkert". Lenke til kommentar
sasund Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hva heter den emulatoren som du bruker? er på jakt etter en som funker til det meste... Vært fint med en link eller no.... Og må bare få sakt det... dette er et konge prosjekt... har lenge hatt lyst på en selv, men pga mangel på plass utgår det nok en stund til... Mvh Sasund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå