Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Uh oh. Har lest hele tråden etter å ha funnet dette "Worklog" opplegget her mer eller mindre tilfeldig. Alt jeg kan si er at dette er det råeste jeg har sett de siste årene. Nydelig utført arbeid, ekte solid håndverk. Håper du og dine venner får utallige timer med moro foran denne grådig flotte kassa! Drømmer om å lage en bil cockpit selv, men har hverken plass eller ressurser til noe slikt. Kanskje senere. Utrolig bra prosjekt, og det virker som du også står løpet ut, noe jeg bare kan ta av meg hatten for.

Lenke til kommentar
Vitsen med å poste i en 2mnd. gammel tråd? :thumbdown:

:dontgetit: Øøh. Tråden er vel over et halvt år gammel... Og ja, det er vits i å poste i den, for da får Spawner'n press på seg til å fullføre...

Og hvis ikke det er vits, hvorfor poster du i tråden da??? :shrug:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Aldri hatt nesen min noe særlig innom denne forumdelen, men jeg må si jeg er mektig imponert over arbeidet ditt DrSpawn :blink: Min interesse for å titte innom worklog forumet er blitt boostet en hel del logaritmiske nivåer :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har lest gjennom alt nå og det ser flott ut. SKal bygge meg en slik selv. Er håndtverker av yrke (blikkenslager) og har også jobbet mye med trearbeid. Eneste jeg ikke er så flink til er å koble el komp'ene.. Men skal vel går bra! (med litt info/hjelp).

Det jeg lurer på er om det fremdeles er liv i dette prosjekte? I tilfelle så er jeg på jakt etter koblingsskjema/bilder. Noen linker til software oppsett av pc'en også.

Blir det bra med å bruke tv eller pc skjerm? Etter hva jeg har skjønt så skal det brukes tv på denne her. ER det bedre med en tv eller er pc skjerm bedre? (innbiller meg at pc skjerm er best..)

---

Edit: gud bedre for et tungvindt "webshop" www.ultimarc.com Er det andre sjapper som også selger slikt her i norden?

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da har jeg fått delene mine fra Ultimarc :w00t:

Og de sendes fra England og ikke USA. Og det gikk kjapt med DHL. Tok 4 arbeidsdager fra bestiling til at en stresset DHl sjåfør ringte meg og spurte hvor jeg holdt til... :p

Dæven den der mini-pac'en lever opp til navne sitt. med sine 6,5 x 3.5 cm så var den nett og liten. At det fulgte med ferdig plug-in kabler med kablesko og det hele var jo også et stort pluss.

Ellers så ser jeg at Dr.Spawn er ute og 'napper' litt på diverse arcade automater på qxl.. :!: :p

Snakket med en eldre kar på jobb (en snekker) og han kunne fortele meg at i fjor så var han med på å dumpe hele 5 stk arcade automater fra et lokale som skulle pusses opp.. :no::wallbash::shrug: Verste var at han bare lo av meg når jeg fortalte at disse glatt kunne ha blitt solgt for minst et par tusen..

Skal snart gå i gang med min mame maskin og klør i fingra nå.. Håper det er litt liv i denne tråden fremover og kanskje muligheten for noen tips underveis. Har studert denne workloggen + xx antall timer på diverse sider om emne.

:dremel:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...