DrSpawn Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 He! He! Breiker "good one"!! Jeg har fått fatt på dyr og proff lakk, MED primer så nå skal vel alt gå som på skinner. Den røde er tilogmed rød faktisk! - Utrolig nok! Skal se hva som blir gjort over helgen, jeg har tid så det skulle ikke være noen unnskyldning for å sluntre unna! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Venter her til det skjer noe jeg da Men først ØL!!! Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Venter her til det skjer noe jeg da Men først ØL!!! He! He! ØL og METALLICA!! (og litt Opeth da.....) INGEN oppdatering uten en tur på byen først! - God helg allesammen! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Etter masse øl, og ingen oppdatering Nå går det det litt sakte her eller :!: Satser på at det kommer en i morgen, gleder meg til å se det ferdige resultatet etter lakkering, blir det bare rødt og sort? eller kommer det flere farger?. Edit: Skriveleif, men hva ellers kan man vente etter en tur ut med jobbe. Det er vel første gang jeg har dual skjerm, etter en tur på byen. Var bare en før jeg dro :!: Endret 13. november 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 /me ønsker seg en update til jul (helst litt før da :!: ) Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Skriveleif, men hva ellers kan man vente etter en tur ut med jobbe. Det er vel første gang jeg har dual skjerm, etter en tur på byen. Var bare en før jeg dro :!: hehe. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 He! He! I kveld blir det jobbings! - Med påfølgende oppdatering da seff! Lakken er tørr på 20 min. så det skal gå unna det..... snakkes! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 ah.. glede seg ser det ut som om denne lakken er no bedre en biltema sin da Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 ja glede meg.... dette blir bra.... Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Eh......! Ble visst ØL idag også.......! Uff da, må slutte med all denne drikkingen altså! I morgen............? JaDaJaDa!! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hm.. det spørsmåls tegnet etter i morgen der virket ikke helt hyggelig me want more.. me want it tomorrow Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 hm.. det spørsmåls tegnet etter i morgen der virket ikke helt hyggelig me want more.. me want it tomorrow Jeg svarte jo meg selv: "JaDaJaDa!!" Starter maskeringen nuh! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Eh......! Ble visst ØL idag også.......! Uff da, må slutte med all denne drikkingen altså! I morgen............? JaDaJaDa!! Jammen jammen jammen! Det er jo "imorgen" nå Hihi :!: Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Dere maser jo som et lokkmotiv jo!! Her kommer den lenge etterlengtede Oppdateringen som inneholder løsningen på det idiotiske maling/lakk problemet! OPPDATERING: - Masse bilder! Ikke alle like spennende........! Etter den fatale ulykken med dustebiltemalakk, var det bare å bite i det sure eplet, pusse av all lakk/maling og starte forfra igjen! Her har jeg fått på ny grunning og to lakk med matt svart, vi er tilbake til utgangspunktet! Klok av skade dro jeg denne gangen til en malingsbutikk (naturlig nok!) og spurte meg frem etter det beste alternativet, her er hva jeg endte opp med, lakk for 300,- Neste skritt var å merke opp og maskere hver minste lille flik av brettet som ikke skulle bli blå, slik at ikke svevestøv fra lakken skulle sette seg på den sorte overflaten. Dermed var det klart for første lag med primer, sterkt anbefalt av mannen i butikken og endel av dere! Etter 5 min kunne jeg endelig legge det første lag med farge, deilig! 60 min og tre lag senere har vi dette resultatet. Maskert på nytt og klar for den RØDE lakken, klok av skade (igjen!) sjekket jeg status på fargen FØR jeg satte igang med å spraye kontrollpanelet! Det ble faktisk rødt! RØDT og BLÅTT! det ble riktig så klare og jevne/glatte fargeflater, godt fornøy med finishen. Her har jeg satt inn kontrollene for å se hvordan det tar seg ut, vurderer nok å skifte ut de øverste gule og orange knappene med røde og blå........ En liten detalj som manglet på myntdøren ble også fikset idag, nemlig skiltene som forteller oss hvilke myntenheter maskina aksepterer. Foreløpig aksepterer den alt fra ølkorker til tusenlapper men........ Printet ut to lapper som jeg festet inn under plastikken. Her er de ferdig installert, men uten bakgrunsbelysning enda. Da var vi fremme ved denne oppdateringens finalenummer! Maskinen slik den står idag, dere kan skimte et ørlite forsøk på å teste ut løsninger på "side art" designet. Den delen er det størse som er igjen å gjøre på maskina nå. Nærbilde av kontrollpanelet, rundt skjermen hvor det nå er svart, vil det komme en egendesignet "bezel" med et sotet glass foran. - Da var det tid for loppekassa, skal til tannlegen klokka 07:00 i morra!!! Take Care! - Audun Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Sweet! Kontrollpanelet ble veldig lekkert. Ja du burde bytte ut de gule og oransje knappene, de passet ikke helt til det røde, blåde og svarte. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Åh, dette er til å få ståpels av. Helt utrolig pent, du gode Doktor! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Diggbart. Fantastisk fra start til slutt. P.S God morgen og lykke til med tannlegen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå