karamba Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Veldig bra! De konsollene... Du kjøpte ikke tilfeldigvis dem på brukthandelen i det røde huset i Storgata for et par uker siden, vel? Takker! - Eh! Joda..... Dine eller? - I så fall er det jo utrolig! Jeg var innom den bruktsjappa for noen uker siden for å se meg litt rundt etter brukbare objekter.. Mannen bak disken fortalte da om hvor populære gamle spillemaskiner hadde blitt igjen. "En fyr som kom inn her i går tok helt av da han så maskinene og at jeg hadde et spesielt spill. Han kjøpte et par maskiner og flere spill som han brukte å spille da han var yngre". Jeg synes denne historien som jeg nettopp hadde hørt i sjappa i andre etasje passet godt med det du skreiv. Verden er liten! Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har både 8 bits sega og 32 bits sega jeg + 8 bits nintendo. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hehehe... sentimentaliteten blomstrer ser jeg! persjonlig jeg av litt nyere årgang, så mitt nirvana ligger vel i warcraft, settlers, wolfenstein og command and conquer.. "they dont make'em like that any more.." Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Sorry offtopic, men hvordan kan du bare ha ultiMAME i topic. Må det ikke vere tre ord i topic? (har du snakke med en moderator kansje ) Ellers vener jeg enda på update! Edit: Hei Leif Endret 24. september 2004 av BaX Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Denne ble laget før tre ords regelen ble innført, men den er lett å unngå. Slik som å redigere innlegget. Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg tilber deg nuh, du er så kreativ Nå vil jeg og bygge en sånn MAME... STÅ PÅ! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Må bare pirke litt.. I første post så står det "Direktelinker til oppdateringene (etter 29.09)" Bare kalendern min Som er gal? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Skal du sette noe inn i treverket? Blir kanskje litt kjedelig "look" på den i lengden.. Lenke til kommentar
torsk Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tenkte jeg måtte vekke litt liv i denne tråden igjen. Har du fått gjort noe mer? Den kan jo ikke stå sånn halv-ferdig vet du Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 ja det er en stund side en oppdatering nå! håper det kommer noke snart Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ohh, du sier til meg at JEG lager få updates! hehe Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 mesa wants update. Fatter ikke at jeg har gått glipp av denne - leste hele greia idag morges. Blir jo inspirert her Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 snakket med han i stad.. han sa "maling er kjedelig".. så det kommer sikkert en update om litt Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 He! He! Men maling ER kjedelig jo!!! Dessuten må hele boksen plukkes fra hverandre, det er også kjedelig, da får jeg ikke spillt heller! -Gjort ett lite fremskritt da, kjøpt svarte skruer slik at disse går mer i ett med den sorte fargen kabinettet skal få. - Tror jeg må ta meg fri fra skolen et par dager jeg kanskje.... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Bra det går fremover iallefall da! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja, men skruer! Det eneste du har gjort?!?! * Tha sims in "twitch one's mouth" mood når du klagde på mine sene updates* Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Klagde ikke vettu, bare sammenlignet oss to littegranne! - Det skjer ting utenfor disse forumveggene og må man vite, ikke alltid man har 100% pågangsmot til å jobbe, særlig ikke gjøre ting HELT ferdige. Lett å gi seg når de fungerer! Men... Jeg SKAL gjøre den ferdig, gi meg enda litt tid bare.....! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeje, tulla litt også da . Hehe, har ikke begynt på kosmetikken på min projektor, så jeg veit hva du mener. Lenke til kommentar
six Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 He! He! Men maling ER kjedelig jo!!! Dessuten må hele boksen plukkes fra hverandre, det er også kjedelig, da får jeg ikke spillt heller! Men hvis du venter med malingen og spiller på den blir det vel støv og fete fingermerker som må vekk før maling=mere arbeid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ufattelig stilig og bra gjennomført mod! Threaden har nuh havnet på personal bar i Opera =) Hadde ikke integrert IP-telefoni vært noe da? Trenger bare en skjult mic + litt programvareoppdateringer Så hadde du sluppet å latt baben være alene når du må løpe å ta telefonen.. Slike beautier er laget for å kjøres! 24/7! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå