^2mMy^ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 hmm jeg venter...... på en update! Stå på! genialt arbeid! eller kanskje man skal kalle det et geni i arbeid Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Det er helg, det er fri.. Tid for update i kveld? Sorry at jeg maser. Men jeg er så imponert, at jeg ikke kan få nok.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Dette er noe av det mest imponerende jeg noen gang har kommer over i disse forumene, all respekt til dr.spawn. Keep comin' with those beloved updates you skilled bastard! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) meget bra!! gleder meg til du er feridig med denne!! Endret 4. september 2004 av Tonickup Lenke til kommentar
Remo Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Dette er en kjempe worklog .. Du er helt konge Dr. Spawn Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Dette er en kjempe worklog .. Du er helt konge Dr. Spawn Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Møtte DrSpawn i døra på HiO i dag.. Måtte si han no alvors ord angående updates osv.. Han kunne meddele at updates var på vei og han hadde fått gjort en del.. Lenke til kommentar
torsk Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Han kunne meddele at updates var på vei og han hadde fått gjort en del.. Dette liker vi å høre!! Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) JADA!! :!: - Jeg er treig! Må få skylde litt på skole og jobbbing ved siden av også da. Ganske riktig som Breiker nevner så er selve byggeprosessen kommet et laaaangt skritt videre! Jeg er nå ferdig med det meste av bygging, mangler bare T-lister langs kantene, men her må jeg finne en skikkelig løsning på fresing av spor til denne. Etter det gjenstår "kun" maling og dekorering av kassa. Jeg lover dere en skikkelig oppdatering samt svar på spørsmål om ikke lenge. Men for nå forlater jeg dere med et aldri så lite "money shot" av det (nesten) ferdige produktet. Jeg gir dere: Sees igjen om ikke så alt for lenge da! -Audun Endret 7. september 2004 av DrSpawn Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ahh endelig update! Dette ser drit bra ut! hvordan har du fått til den logoen øverst? hvordan matreliale er den laget i? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 hehe.. ikke la det gå for lenge.. for jeg vet hvilken skole du går på blir bra det der.. Men skal du demontere hele saken og lakkere? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ser du har posta worklogen din på bit tech og Kassa ser helt rå ut! Stå på! Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Ahh endelig update! Dette ser drit bra ut! hvordan har du fått til den logoen øverst? hvordan matreliale er den laget i? Taker! Jeg har fått den trykket på en spesial "lyskassefilm" hos et reklamebyrå. Ble litt i dyreste laget med 400,- for denne og en sort/hvittmaske til å sette bak for å blende av lyset, men, men..... PS: kommer du en tur med resten av gjengen helgen 18./19. eller? hehe.. ikke la det gå for lenge.. for jeg vet hvilken skole du går på blir bra det der.. Men skal du demontere hele saken og lakkere? He! He! Jeg komer til å demontere det meste, men la hovedkonstruksjonen stå igjen slik at denne kan sparkles og males i ett. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) NB!!! Det ser for tiden ut til at min webhost, Hostean.net, er nede for telling, derfor vil bildene være utilgjengelige en stund fremover! Da var det i orden igjen! Endret 8. september 2004 av DrSpawn Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 pass deg.. snart så vanker det et lite klask i bakhodet.. fiks det asap! eller legg bildene ut på hjemmesideområdet ditt på skolen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 du kan låne web-serveren min... bare send det i mail til [email protected] Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jepp vi kommer rundt der ja Gleder meg til å se vidunderet Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Yay! Dette er så sinnsykt rått!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå