Gå til innhold

Noen andre som liker Ozzy Osbourne?

majuz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har likt Ozzy siden jeg var bitte-liten jeg. Har alt av plater av sabbath og han solo. MEN det med å lage såpe serie på MTV er noe av det dummeste han har gjort synes jeg.

Nå i det siste er han jo bare kjent som "han gamle alkisen og nervevraket med super spesi familie."

Mange fler som vet hvem ozzy er nå etter det men vet knapt hva Black Sabbath er.

Takket være den møkka serien ble det ikke noe spektrum tur til oslo heller... PS hva er vitsen med å lage en serie på MTV som ikke en gang det er lov å si "fuck" med en mann som sier det minst en gang i hver setning?? Høres mer ut som prøvebilde på NRK før i tiden *BIIIIIIIBB!!*

Lenke til kommentar
Sex Pistols, Nirvana, AC/DC... Tøffe stemmer, selv om de ikke var gode vokalister

Nja, enig angående Johnny Rotten, men ikke Nirvana og AC/DC. Kurt Cobain var ingen elendig vokalist på samme måte som Ozzy. :shrug:, når det gjelder AC/DC tar du jo bare FEIL! For det første, AC/DC har hatt TRE vokalister, den originale vokalisten Dave Evans ble nokså fort bytta ut med Bonn Scott. Bonn Scott var jo GENIAL! :woot: Men mannen druknet i fylla (ble funnet død i en bil, dødsårsak: kvelt av eget oppkast.) i Februar 1980. Scott ble erstattet av Brian Johnson, NOK en glimrende vokalist, som siden har fulgt gruppa. Det som slår meg med dette i forhold til det du sa er at INGEN av disse vokalistene er i nærheten av det bunnivået Ozzy representerer. Uff. jeg får grøss nedover ryggen av de GRUSOMME balladene hans. :(

Kjenner nok til AC/DC historien, men spørsmålet er: kan Bon Scott (som er den kuleste fyren som har levd, btw) synge ballader? eg mener bare at når ozzy ikke gauler nitriste sanger har han tøff stemme..

Lenke til kommentar
noen syns visst balladene hans er forferdelige.. hvorfor det..

Fordi man må ha bra stemme for å synge ballader ;)

nei for ozzy viser jo bettopp det motsatte... det er jo balader og da er det jo fint for noen.... er en grunn til det kalles "ballade."

okey. Ozzy synger ikke teknisk fint men har en kul stemme som noen liker... fålk liker ikke kelly osbourne(ikke meg heller) og å lage den serien på MTV er det dommeste han har gjort... og vi liker verken NRK eller sensur....

Enig i alt dette... ennå er ozzy yndlings artisten min... han synger kanskje ikke fint men han synger på en måte som jeg liker og noen andre... :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg liker ozzy....har gjort d lenge.

er ikke musikken men stemmen.

han ruler når det gjelder ballader...mama, i'm comming home, no more tears, dreamer.

ingen andre har fått til de..

Ohmigod.. de låtene du nevnte der.. jeg har vel aldri vær kjempebegeistret for Ozzy, men de låtene... *GÅSEHUD*. Hørte dem først på LP som radiotekniker da jeg var rundt 16. Fantastiske låter.

Nå må jeg kjøpe CDen(e)..

Lenke til kommentar
å lage den serien på MTV er det dommeste han har gjort.

Det er sannsyneligvis det smarteste han noen gang har gjort.

og vi liker verken NRK eller sensur....

NRK er den eneste kvalitetskanalen vi har her i Norge.

nei for ozzy viser jo bettopp det motsatte... det er jo balader og da er det jo fint for noen.... er en grunn til det kalles "ballade."

Subjektivt fra både din og min side, men spør du meg viser Ozzy at han ikke har stemmen som trengs for å synge slike låter.

okey. Ozzy synger ikke teknisk fint men har en kul stemme som noen liker...

Jeg mener det motsatte: stemmen er hverken kul eller god eller noe annet. Den er bare plagsom.

Lenke til kommentar
å lage den serien på MTV er det dommeste han har gjort.

Det er sannsyneligvis det smarteste han noen gang har gjort.

Like smart som at Michael Jackson stillast for retten for pedofili? :hmm:

for han økte jo salget med over 1000 % pga nettopp det...

sånn sett er det jo smart...

Lenke til kommentar
Kvalitetsprogrammer som Lydverket, Typisk Norsk og Filmplaneten, så vel som gode dokumentarer og skikkelige kvalitetsfilmer.

EDIT: Og reklamefritt.

Ok greit, godt poeng, men så har det jo mange flere dårlige programmer enn bra programmer :yes:

Endret av kaiern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...