moesen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 virker som et greit spill.. men det er litt vansklig i starten.noen som har et par tips?? :-) EDIT: er det noe jeg kan gjør så det slutter å lagge så jævli?? kan jo ikke nyte spillet engang Sette ned grafikken... Jeg har lasta ned Trial versjon og er godt igang... Drittøft spill, har spilt det i ti timer i strekk nå. Klarer jo ikke stoppe. Passer foresten alle drakter til alle figurer? Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 nei.. de "øgle" typene(husker ikke hva de heter i farta) kan ikke ha sko og hansker.. da må dem i så fall være spesial lagde. har satt ned grafikken.. kan hende det går så tregt fordi jeg har gammalt grafikk kort. GeForce MX 420( ) har ikke så mye penger akkurat nu Lenke til kommentar
moesen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 nei.. de "øgle" typene(husker ikke hva de heter i farta) kan ikke ha sko og hansker.. da må dem i så fall være spesial lagde. har satt ned grafikken.. kan hende det går så tregt fordi jeg har gammalt grafikk kort. GeForce MX 420( ) har ikke så mye penger akkurat nu Du bør minst ha 512 ram(ddr) og et bedre skjermkort enn det du har er anbefalt. Hvilken server spiller du på? Planet? Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Chimera spiller jeg på nå. har 512mb ram(ddr tror jeg) har ikke penger til nytt grafikk kort akkurat nå btw. åssen får du reparert våpen, klær etc. ??? Endret 12. juni 2004 av Flexi Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 4 x aa 8x af og litt over medium på alt lagger når jeg er i byer. Men det er vel fordi alt blir loadet når jeg kommer inn. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Chimera spiller jeg på nå. har 512mb ram(ddr tror jeg) har ikke penger til nytt grafikk kort akkurat nå btw. åssen får du reparert våpen, klær etc. ??? man får en artistian, helst master artistian til å lage noe greier som fikser det, husker ikke helt hva det heter, men bare spør en av dem, så lager de det til deg... Lenke til kommentar
moesen Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvordan kan jeg sjekke hvor lenge det er igjen av Trial versjonen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 14 dager - tid siden du registrerte kontoen eller sjekk subscribe, det bør stå der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå