hinduuu Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Nå har www.fileplanet.com lagt ut en 14 dager lang trial til galaxies. Jeg har aldri prøvd spille, så tenkte jeg skulle begnytte sjangsen til og få prøvd det ut. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Trenge man ikke å kjepe spillet mener du? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg får ikke lastet ned filen, jeg får bare opp subscriber serverne, ikke publicene. Men på de andre filene på fileplanet får jeg opp public-serverne. Flere som har samme problem? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg er medlemm av dem så hakke det problemet. Jeg trur dere som bruker de public serverene må vente litt, mener og huske at jeg leste noe om det der et sted. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ja, vi må stå i kø for å laste ned en fil. Men det ser ut som ingen av public-serverene har fått denne filen. Håper at de får den snart. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) bah, er så lei av å vente på public-serverene håper den kommer i dag Endret 23. mai 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Fjorten dager er omtrent så lang tid det tar å bli VANT til systemet i spillet så det blir nok ingen Jedi på dere på den trialen Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har hørt at det er et rollespill og på de fleste rollespill kan man gå opp i level.. kan man det på Galaxies ? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Du får experience, og de kan du bruke på nye skills - www.starwarsgalaxies.com har mye fin info Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Fjorten dager er omtrent så lang tid det tar å bli VANT til systemet i spillet så det blir nok ingen Jedi på dere på den trialen hvem har sagt at jeg skal være Jedi hehe må nok bli noe annet jeg da i dag kommer foresten spillet i postkassa, så jeg tror ikke jeg bryr meg om den trail greia Edit : det kom vist ikke i dag heller Endret 26. mai 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 jaja, selv om Trail kommer til oss den 4 Juni, så kommer vell Special editon til meg rundt der også.... Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Vell, til dere som ikke har Swg, Trail er klar til alle nedlastere =) den er på Public Servere nå =) Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det brae med fileplanet er jo at man kan forlenge de 14 dagene, ved å lage en til account der. Da får man jo en ny registrerings kode, men jeg tror man må beholde installasjons fila. Dette er jeg ikke helt sikker på , vel å merke. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 skal til å starte nå... registrering og nedlasting gikk smertefritt Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 må vel ikke betale for 14 day trial??? det måtte man på anarchy online(eller no) Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 neida, alt man trenger er en gamespy account og vell thats it (seff laste ned spillet også da) Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) hvis jeg liker SWG kan jeg da gi dem kreditkort nummeret mitt(eller no sånt) istede for å kjøpe spillet? en ting til... kan man spille som stormtrooper?? Endret 9. juni 2004 av Flexi Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 har sett mange boter med storm trooper drakt, og har også møtt på en del spillere som vil selge storm trooper drakta si så jeg antar det. Commando eller noe Lenke til kommentar
moesen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Er det ikke slik at man kan anskaffe seg en StormTrooper Armor slik at man ser ut som en? Hvordan er spillet egentlig? Skal laste ned trial i løpet av dagen... Er det mye og sette seg inn i? Noen tips? Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) virker som et greit spill.. men det er litt vansklig i starten. noen som har et par tips?? :-) EDIT: er det noe jeg kan gjør så det slutter å lagge så jævli?? kan jo ikke nyte spillet engang Endret 10. juni 2004 av Flexi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå