Jonki Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Å henge ut noen fordi de liker annen musikk enn deg Jonki har jeg sagt åssen musikk det var da? det jeg vill fram til er at det er FORBANNA teit med bare DUNK DUNK DUNK ala overdrevent bruk av subwoofere og bass høytalere Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hvor jeg bor råner folk med traktorer det sier nok litt om hvor du bor Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Eg er enig med det du sier sub-lock. Ser ikke de styggeste bilene med baksetene fulle av fjortiss jenter. Faktisk er det mange kule råne biler her i bergen. Man ser jo seff de stygge bilene men de må jo råne med sine ny innkjøpte gamle biler som de kan mekke på. Når det gjelder musikk så pleier eg og kompisen som oftest høre på heftig hiphop. Btw her er bilde av bilen. Avatar størrelse: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Råning blir aldri tøft. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Bil er framkomstmiddel. Ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Takk for meg.Tidligere Volvo 245, Ford Granada V6 og Mazda 626 råner. det er sikker forskjelige rånere da... man har dumme rånere og smarte råner... du er sikkert en av de smarte men er tildels enig med HalTan... Endret 23. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Folk kaller vel meg for råner. Ikke kjører jeg rundt på kveldstid. Har samboer og barn. Stort stereoanlegg, men bilen er vel ikke av det fineste. Og ikke kjører jeg rundt med det på full guffe heller. Brukes kun på høyt volum på biltreff. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Råning er aldri tøft. Rånere er Stakkars folk. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) men bilen er vel ikke av det fineste. http://home.smartcall.no/fje084/images/volvo740for.jpg Jeg synes bilen var veldig pen jeg Har sans for Volvoer av størrelsen 7xx-8xx / S60-S80 / V70 /XCxx Ikke 24x / 360 derimot, huff og hei Endret 24. mai 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvor jeg bor råner folk med traktorer Bryne ??? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvor jeg bor råner folk med traktorer Bryne ??? Skoppum? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvor jeg bor råner folk med traktorer Bryne ??? Skoppum? Kvinesdal? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Vell, det finnes mange forskjellige typer rånere nå da. Det er de som kjører rundt i noen gamle skraphauger som de har "stylet", dvs limt på noe plastikk og lagt til på et kloakkrør av en eksos. Også står de i byen med fult av fjortisser osv... På skolen vår i friminuttene så kommer det f.eks en fyr i en gammel E30, også står han der og kliner med en i 9.klasse (han selv er 23 år gammel) det ser jo veldig lurt ut. Men det er ikke bare rånerene som er dumme, jentene er like mye med på det de, de vet da hva rånerene vil ha, sex... Jeg liker heller de rånerene som har bil av INTERESSE og som faktisk bryr seg litt mer om rusbrus og fjortiss jenter Da snakker vi! Gleder meg til neste helg, da er det streetshow i skien ( www.streetshow.no ), da blir det ,mye chrome & flammen Liker ikke sånn fast and the furious styling, men det er alltids morro og se på biler og slå ann en prat Lenke til kommentar
ratata Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 tja, råning er harry... ingen tvil i det. Men det er moro å siga(les: meiningslaus kjøring) bil. Har lite til overs for folk som har 12-14 åringar i baksetet; greitt viss dei er eit par år eldre Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 "Jeg liker heller de rånerene som har bil av INTERESSE og som faktisk bryr seg litt mer om rusbrus og fjortiss jenter Da snakker vi!" De som bryr seg litt mer om rusbrus og fjortissjenter? funny bjaa Lenke til kommentar
Luv Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Hmm... Jeg bor da faktisk i Bryne. Nja, det er vel ikke folka fra bryne som råner i traktor. Det er mer de fra Hå kommune, som kjører inn til "byen", og okkuperer Shell statsjonen. Har ikke sett en eneste "traktor-råner" fra Bryne. Så ikke heng ut feil folk! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 @ DrX - Den streetglow-bilen var jo blodharry da! Tror mange her ikke helt har skjønt tegninga, rånere flest er veldig selvironisk. De VET at folk flest mest sannsynlig vil le av bilene. Dette gjelder iallefall de rånerne med gamle biler. De rånerne som er ekkel, er de pappaguttene som flyr rundt i dyre BMW og lingnede med full styling. Det er som er teit med de er de tror de er kule fordi de har dyr styla bil. Det er pappa-rånerne som er de virkelige harrytassene... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Ka med rånere som har jobbet.. kjøpt seg halveis funkende bil og arbeidet hundrevis av timer med den og fått den fin?De har ikke fjortisser i baksettet, Henger ikke hele dagen på bensinstasjoner og ikke hører på trance på full guffe? Møter opp på bilmesser en sjelden gang og har bygget seg rally bil som han kan konkurere med så han kan kjøre svin lovlig? Edit: Her er bilde av noen av bilene hans. pluss 3mopeder. Ja det er en bil fanatiker. http://home.no/snowdog/bilder/Jorgito/P1010017.JPG Endret 24. mai 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 @ DrX - Den streetglow-bilen var jo blodharry da! Tror mange her ikke helt har skjønt tegninga, rånere flest er veldig selvironisk. De VET at folk flest mest sannsynlig vil le av bilene. Dette gjelder iallefall de rånerne med gamle biler. De rånerne som er ekkel, er de pappaguttene som flyr rundt i dyre BMW og lingnede med full styling. Det er som er teit med de er de tror de er kule fordi de har dyr styla bil. Det er pappa-rånerne som er de virkelige harrytassene... Nå får du gi deg! Er den bilen harry ?! jeg ELSKER fast and the furious stilen Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Nå får du gi deg! Er den bilen harry ?! jeg ELSKER fast and the furious stilen jepp jeg også ! Synes den bilen var rett å slett dritøff jeg ! Skikkelig nice Endret 24. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå