Gå til innhold

Hva syns dere om bil-rånere, sånn generelt?


Luv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er enig med det du sier sub-lock. Ser ikke de styggeste bilene med baksetene fulle av fjortiss jenter. Faktisk er det mange kule råne biler her i bergen. Man ser jo seff de stygge bilene men de må jo råne med sine ny innkjøpte gamle biler som de kan mekke på.

 

Når det gjelder musikk så pleier eg og kompisen som oftest høre på heftig hiphop. :green::love:

 

 

Btw her er bilde av bilen. Avatar størrelse:

 

 

307460-bilde1-littavhvert277%5b1%5d.jpg

Lenke til kommentar
Takk for meg.

Tidligere Volvo 245, Ford Granada V6 og Mazda 626 råner.

det er sikker forskjelige rånere da...

man har dumme rånere og smarte råner... du er sikkert en av de smarte ;)

 

men er tildels enig med HalTan...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Vell, det finnes mange forskjellige typer rånere nå da.

 

Det er de som kjører rundt i noen gamle skraphauger som de har "stylet", dvs limt på noe plastikk og lagt til på et kloakkrør av en eksos. Også står de i byen med fult av fjortisser osv... På skolen vår i friminuttene så kommer det f.eks en fyr i en gammel E30, også står han der og kliner med en i 9.klasse (han selv er 23 år gammel) det ser jo veldig lurt ut.

Men det er ikke bare rånerene som er dumme, jentene er like mye med på det de, de vet da hva rånerene vil ha, sex...

 

Jeg liker heller de rånerene som har bil av INTERESSE og som faktisk bryr seg litt mer om rusbrus og fjortiss jenter ;) Da snakker vi!

 

Gleder meg til neste helg, da er det streetshow i skien ( www.streetshow.no ), da blir det ,mye chrome & flammen :green: Liker ikke sånn fast and the furious styling, men det er alltids morro og se på biler og slå ann en prat ;)

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg bor da faktisk i Bryne. Nja, det er vel ikke folka fra bryne som råner i traktor. Det er mer de fra Hå kommune, som kjører inn til "byen", og okkuperer Shell statsjonen. Har ikke sett en eneste "traktor-råner" fra Bryne. Så ikke heng ut feil folk! :thumbup:

Lenke til kommentar

@ DrX - Den streetglow-bilen var jo blodharry da!

 

Tror mange her ikke helt har skjønt tegninga, rånere flest er veldig selvironisk. De VET at folk flest mest sannsynlig vil le av bilene. Dette gjelder iallefall de rånerne med gamle biler. De rånerne som er ekkel, er de pappaguttene som flyr rundt i dyre BMW og lingnede med full styling. Det er som er teit med de er de tror de er kule fordi de har dyr styla bil. Det er pappa-rånerne som er de virkelige harrytassene...

Lenke til kommentar

Ka med rånere som har jobbet.. kjøpt seg halveis funkende bil og arbeidet hundrevis av timer med den og fått den fin?De har ikke fjortisser i baksettet, Henger ikke hele dagen på bensinstasjoner og ikke hører på trance på full guffe?

 

Møter opp på bilmesser en sjelden gang og har bygget seg rally bil som han kan konkurere med så han kan kjøre svin lovlig?

 

Edit: Her er bilde av noen av bilene hans. pluss 3mopeder. Ja det er en bil fanatiker.

 

http://home.no/snowdog/bilder/Jorgito/P1010017.JPG

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
@ DrX - Den streetglow-bilen var jo blodharry da!

 

Tror mange her ikke helt har skjønt tegninga, rånere flest er veldig selvironisk. De VET at folk flest mest sannsynlig vil le av bilene. Dette gjelder iallefall de rånerne med gamle biler. De rånerne som er ekkel, er de pappaguttene som flyr rundt i dyre BMW og lingnede med full styling. Det er som er teit med de er de tror de er kule fordi de har dyr styla bil. Det er pappa-rånerne som er de virkelige harrytassene...

Nå får du gi deg! Er den bilen harry ?! jeg ELSKER fast and the furious stilen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...