Gå til innhold

Prosjekt Koke-Goop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genialt! Dere kan jo høre med websjappene om dere får sponsa noen forskjellige goops til test. Shin-Etsu skal jo visstnok være bedre på grovere overflater, skulle gjerne sett den sammenlignet med AS5 :D.

 

Er nok ikke lenge til man får kjøpt goop på Coop, nei. (Pun very intended :p)

Lenke til kommentar
Genialt! Dere kan jo høre med websjappene om dere får sponsa noen forskjellige goops til test. Shin-Etsu skal jo visstnok være bedre på grovere overflater, skulle gjerne sett den sammenlignet med AS5 :D.

 

Er nok ikke lenge til man får kjøpt goop på Coop, nei. (Pun very intended :p)

Hehe, jo takk for tipset :D Får ta en skikkelig goop-roundup og teste de forskjellige typene opp mot hverandre en gang ;)

Lenke til kommentar

Hmmmm.... Er det noen som har tenkt på at de temeperaturene som oppstår mellom en kjele og en kokeplate LANGT overstiger temperaturen på selv en glovarm CPU? Og at dette betyr at goopen blir varmet opp mye mer enn den er beregnet på, og følgelig kan komme til å avgi meget usunne avgasser? Med tanke på at den gav LYD fra seg er det vel ikke så unaturlig å tro at goopen faktisk kokte under gryta. Jeg ville tenkt meg om både tre og fire ganger før jeg kokte pustet inn damp fra kokt kjølepasta....

Lenke til kommentar
Ikke for å være gledesdreper, men: Hadde dere sørget for at kjelen gikk tilbake til opprinnelig temperatur, eller var den en del varmere enn under første forsøk?

 

Ellers: KONGE-PROSJEKT. Lover å ikke sladre til mamma... ;)

Jepp. Forholdene var nøyaktig like under begge testene. Vi lot alt bli avkjølt før vi testet på nytt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...