majuz Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei.. jeg har tenkt til og kjøpe meg en skjerm og må vel egentlig da ha LCD skjerm men jeg lurer på hvilken.. jeg vil ha en som er svart og som skal brukes til spilling og mye skriving her på forumet så den må ikke "svi" eller "irretere" øynene.. jeg skal ikke gi mer enn 5000,- og jeg har lyst på TFT skjerm så jeg slipper og se rett på hele tiden.. her hørt at noe slik DVI greier er bra... på skjermkortet mitt har jeg(tatt ifra komplett.no): Grensesnitt 1 x VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) 1 x DVI-I - 29-pin kombinert DVI 1 x S-videoutgang ken jeg bruke det da???? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ta en titt på LCD testene her på hw.no: Den store LCD-testen: Del 1 Den store LCD-testen: Del 2 Lenke til kommentar
meeg Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Dobbelpost Endret 23. mai 2004 av meeg Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Hvis du ikke allerede har lest Den store LCD-testen: Del 1, så anbefaler jeg deg å kikke gjennom der. Edit: Damn! Litt for sen der... Endret 23. mai 2004 av Amphipod Lenke til kommentar
majuz Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 men ble ikke helt klok av den/de jeg vil ha tips ifra vanlige folk med vanlige krav med vanlige penge bøker..... kan jeg bruke slik DVI???? Lenke til kommentar
Marik Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Da kan jeg anbefale en Iiyama E431S 17 tommer LCD skjerm. http://www.dinside.no/php/art.php?id=99353 Her får du mye for pengene, skjermen har både DVI og VGA. Du kan bruke DVI for det er utgang for det på skjermkortet. Denne skjermen vil du nok bli veldig glad i. Endret 23. mai 2004 av Marik Lenke til kommentar
majuz Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 likte den... har du den selv???? tror jeg tar denne hvis ikke det dukker opp noe nytt snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå