Gå til innhold

Airlift. Må de på bakken gjøre noe?

Anbefalte innlegg

Når man får et et helikopter til å kaste ut waieren for airlift. Holder det da å kjøre fram til denne waieren eller må man også gjøre noe på bakken for å få dette til å funke?

Så en p et map her som fikk chopper nummer to inn i airliftwaierne. Blei litt kaos av det :p

MazeKing

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du ser helikopteret kommer flygende med wiren nede, lønner du deg på å stå rolig. Jeg oppfatter de som kruser rundt på bakken, som om de ikke vil henge på. PS: Jeg fikk litt vondt i magen av avataren din, Mazeking. :(

Lenke til kommentar

Uten at jeg selv har prøvd, mener jeg ganske bestemt at hvis "sjåføren" i kjøretøyet som henger under et helikopter gjør noe som helst, det være seg gi gass, svinge etc, så løsner waieren. Det vi lmed andre ord si at hvis du vil henge under et helikopter så ikke rør en knapp inntill du blir satt ned eller vil slippe selv.

Lenke til kommentar

Det er bare å fly sakte/rolig over kjøretøyet med waieren nede.

Uten at jeg selv har prøvd, mener jeg ganske bestemt at hvis "sjåføren" i kjøretøyet som henger under et helikopter gjør noe som helst, det være seg gi gass, svinge etc, så løsner waieren. Det vi lmed andre ord si at hvis du vil henge under et helikopter så ikke rør en knapp inntill du blir satt ned eller vil slippe selv.

Vel, man kan skyte, gi gass osv. Det er helikopterpiloten som slipper kjøretøet.

-Men (synes jeg kan huske å ha lest det) heikopteret blir litt mere ustabilt av at f.eks. tanksen som er festa i waiern skyter osv.

Lenke til kommentar

Tips: Hvis du har problemer med å plukke opp noen, så er det ofte fordi man har ikke har kjørt langt nok over kjøretøyet. Jeg blir alltid overrasket over hvor langt bak wiren egentlig er. Trykk F10 så får du et bra oversiktsbilde...

Lenke til kommentar
Tips: Hvis du har problemer med å plukke opp noen, så er det ofte fordi man har ikke har kjørt langt nok over kjøretøyet. Jeg blir alltid overrasket over hvor langt bak wiren egentlig er. Trykk F10 så får du et bra oversiktsbilde...

nei, nei ,nei. når du skal løftes opp, må du bare stå stille. det gjør ingenting om du dreier med tanksrøret/maskingeværet osv.. så lenge du ikke gir gass.

når du er i lufta gjelder samme "reglene". hvis kjøretøyet dyppes under vann for lenge, vil det også bli "avhekta".

fly on the wings of love :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...