sheherezade Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er det mulig å installere windows98 på en maskin som allerede kjører windows me? Lenke til kommentar
bat.man Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er det mulig å installere windows98 på en maskin som allerede kjører windows me? Det skulle nok la seg gjøre. Men må være på forskjellige partisjoner og det blir garantert problemer. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Du må ha en partisjon til med fat32 for å kjøre 98 på den partisjon, det er visse probmlemer med dual booten der (dette skall la seg fikse), når jeg prøvdet ut dette måtte jeg bruke fdisk får å bytte active boot disk når jeg skulle boote opp 2000 igjen. Ikke for å blandet meg i sakene dine men 98 og me er det helt klart dårligste osène du kan bruke i dag. For guds skyld bruk 2000 i alle fall, da det er det første os beregnet på internett bruk + sikkerhet me + 98 blir klar for Wintendo Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Ikke for å blandet meg i sakene dine men 98 og me er det helt klart dårligste osène du kan bruke i dag. For guds skyld bruk 2000 i alle fall, da det er det første os beregnet på internett bruk + sikkerhet me + 98 blir klar for Wintendo hehe, jo du sier noe der. Kjøpte imidlertid et gammelt spill som jeg har lyst til å prøve, og dette spillet vil ikke kjøre på windows me, kun på w95 og w98. Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Win Me har såvidt meg bekjent ikke selvstendig støtte for dual boot, slik win2k og xp har. Win98 har det i hvertfall ikke. I Ditt tilfelle ville jeg brukt et dual boot program som feks boot-us, som jeg har brukt tidligere. Alternativt kan du prøve dette trikset. Se forøvrig : Tidligere post på HW. Uansett hva du gjør, sørg for å lese bruksanvisningen nøye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå