Lokaltog Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hallo folkens! Her om dagen fullførte jeg hjemmesiden min, og lurte på hva dere synes om den. Har laget flere stiler (knapper for å forandre stiler på bunnen av hver side), og vil gjerne ha kommentarer på design og fargevalg i de forskjellige stilene. Å kommentere innholdet på sidene er ikke nødvendig, men heller ikke forbudt.. La meg presisere: Konstruktiv kritikk ønskes, destruktiv kritikk kan dere holde for dere selv.. Hele siden er laget med ett dokument som mal, og noen css-dokumenter som styrer utseendet. Innholdet er organisert i en database og et heftig mappesystem. Her er haien: www.lokaltog.net v2! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Siden var kjempe bra og litt kult at du kan velge stile selv om jeg ikke likte grønn. Men hvorfor gidder du å betale for domene www.lokaltog.net ?? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Siden var kjempe bra og litt kult at du kan velge stile selv om jeg ikke likte grønn. Men hvorfor gidder du å betale for domene www.lokaltog.net ?? Jeg betaler ikke for www.lokaltog.net. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Nei jeg begynte å lure? Hvordan fant du på nicket ditt? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ok.. Heh litt artig nick hvordan fant du på lokaltog? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Ok.. Heh litt artig nick hvordan fant du på lokaltog? Kritikk? Hold deg til topic.. Lenke til kommentar
magh Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Bra! Du klarer å komme med noe mer humoristisk enn "<forfatters navn>s webside". I tillegg har du skjønt verdien av line-height. Fin side. Kan dog utsette noe på innholdet, men du ville vel ha kritikk på designet? Endret 22. mai 2004 av magh Lenke til kommentar
majuz Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 utrulig kult.... stor hat liste likte den!!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det var en fin side med utmerket, og til tider, morsomt innhold. OT: Vi deler faktisk samme meninger. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Det er nok ikke noe dårlig vi kan se om det designet, synes det var litt søtt EDIT: Leif Endret 23. mai 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Enkelt, men allikevel godt design! Vet ikke helt, synes det er ettellerannet som mangler... Eller kanskje ikke. Likte det designet jeg! Når det gjelder innholdet på siden har jeg dette å si: Humoristisk, godt skrevet og samfunnskritisk (bra)!! Herlig hatliste, spesielt det med NSB, Ivar Aasen og Bush! Kjempebra side! Humh.... Du vil ha kritikk... Ja, jeg liker enkelte reality programmer, noe ikke du liker! Men på selve siden har jeg ingenting å sette pekefingeren på. Edit: De vanlige skriveleifene lukes bort... Endret 23. mai 2004 av @kd Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hehe, morsomt innhold, tvilte litt på det der; "Jeg har ikke fritidsprblemer.." Neida, bra side stå på! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Siden var kjempe bra og litt kult at du kan velge stile selv om jeg ikke likte grønn. Men hvorfor gidder du å betale for domene www.lokaltog.net ?? hvordan kan man ha domene uten å betale for det, og hva er galt med å betale for et domene? _ johanf Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 kul side, og et stort pluss at man kan velge mellom flere stiler på siden! siden var veldig ryddig og fin også. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Liten ting; På hatlista di står dette; Temperaturer under -5°C Temperaturer over 40°C Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 En del tilfeller av <i> som ikke parses og, forresten. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Liten ting; På hatlista di står dette; Temperaturer under -5°C Temperaturer over 40°C Ah! Takker for at dere sa i fra! Kjører htmlentities() på hatlista, derfor parses ikke de der.. skal sjekke det opp nå! Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Veldig bra side;) Designene er stilrene og pene å se på...smashing Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ok side, kunne hatt flere bilder av kjekkaser fra skolen din though Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå