King-Nothing Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har kikket på noen bluetooth adaptere, men er veldig usikker på hvem jeg burde velge. Det med rekkevidde er jo greit, sier jo seg selv, men hva med overføringshastighet? PÅ noen står det oppgitt en hastighet, mens på andre står det ikke noe som helst om hastighet. Finnes det en "standard" hastighet eller er dette veldig forskjellig? Noen som kan anbefale en til meg? Hilsen en som ikke har noe peil på bluetooth... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 D-link DBT-120 Min halvbror kjøpte seg denne som han bruker mot sin Nokia 6230,han har aldri hatt problemer og får kontakt mellom adapter og mobil hver gang.Og ikke spesielt vanskelig å sette opp heller.Anbefalles Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg vil anbefale deg Billionton BT adapter. Den er meget enkel og grei og fungerer på de fleste telefoner. Har testet med en haug av BT mobiler hvertfall Kostet 349,- på komplett.no da jeg kjøpte den!! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Takker for svar, men repeterer litt av spørsmålet mitt: 1. Er det en standardhastighet på disse, eller er dette veldig forskjellig? 2. Er det veldig stor forskjell på de forskjellige hastighetene? Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 1. standard hastigheten er så raskt som usb 1.1 klarer overføre. 2. med mindre du sender filer på over 300kb. er det ikke mer enn 3-7 sekunder forskjell på overførings-hastigheten. Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 D-Link har en kundeservice som det smaker vondt av. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 D-Link har en kundeservice som det smaker vondt av. Så ikke smak på kundeservicen dem sin da. Jeg anbefaler samme som øyst1 og Zemeckis, har den selv og er fornøyd, aldri hatt noen problemer med den! Bruker den opp mot min SE T610. D-LINK DBT-120 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 D-Link har en kundeservice som det smaker vondt av. Så ikke smak på kundeservicen dem sin da. Jeg anbefaler samme som øyst1 og Zemeckis, har den selv og er fornøyd, aldri hatt noen problemer med den! Bruker den opp mot min SE T610. D-LINK DBT-120 Er det virtuell com port støtte i driverpakken for den d-linken ? Altså opplegget er T630 : Installering av ericsson modem på virtuell com port over bluetooth adapteret. Dial up networking fra laptopen mot GPRS i mobilen. Internett tilkoplet . Brukt den type laptop internett tilkopling via gprs før men da med IR og usb kabel mellom laptop og telefon (nokia 7210) Har noen av dere testet eller bruker dette med d-link usb adapteret . Skal nemlig ha en bluetooth plugg , da pcmciakorta er litt dyre i sammenlikning . .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå