majuz Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei! jeg er den stolte eier av Chieftec Fulltower m/dør, Sort og har tenkt til og modde/"herje" litt i det.. planen min var og sette to stykk vifter i toppen av kabinettet.. som skal blåse luften ut for som alle vet stiger varm luft.. jeg har tenkt til og ha to av disse som jeg skal ta ut selve viften og spraye den rød(tror jeg) og jeg skal ha på to av disse oppå der igjen.. jeg har aldri gjort noen inngrep i pcen før så jeg vet ikke hva jeg skal gjør??? hvordan verktøy/utstyr jeg trenger og slikt????? kan dere hjelpe meg litt med dette??? hvordan skal jeg begynne og skjære ut desse to hullene på 60mm ??? Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Bruk dremel til og skjere ut hull i toppen og jeg vil si ikke bruk 60mm vifter kjøp deg heller dem 2 Her ser du liker bråk. Kjøpe dem Her Til vifte grill er en stolt Eier av Chieftec Fulltower jeg og PS:Delta Vifter trur du blir drit lei dem etter vært......... Endret 22. mai 2004 av MR-X666 Lenke til kommentar
Tom80 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) dril / dremel ? 58db litt høy lyd kanskje ? ville tatt vifte styring på de ellers kommer du til å bli gal av den høye lyden ta heller 2*120mm vifter Endret 22. mai 2004 av Tom80 Lenke til kommentar
majuz Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 okey går for denne 120 vifta: denne her hvordan skal jeg gå fram med drill/dremel??? Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 en ting liker du j*vlig mye bråk eller? må bare spøre Lenke til kommentar
majuz Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 bryr meg ikke for pcen har en cpu vifte som er på 59 desibell og pcen står i et ant rom.... Lenke til kommentar
majuz Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 okey går for denne 120 vifta: denne her hvordan skal jeg gå fram med drill/dremel??? inegn??? Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) ta først markerings teip over heller topen av toweret og så tar du og tegner du runt vifta skal være så tar du dremelen og kutter ut sånt som det Her Endret 23. mai 2004 av MR-X666 Lenke til kommentar
majuz Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 jeg skal bare kutte ut der som runningen/selve vifta er ikke sant??? Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ta først markerings teip over heller topen av toweret og så tar du og tegner du runt vifta skal være så tar du dremelen og kutter ut sånt som det Her Bruk dremel til og skjere ut hull i toppen og jeg vil si ikke bruk 60mm vifter kjøp deg heller dem 2 Her ser du liker bråk. Kjøpe dem Her Til vifte grill er en stolt Eier av Chieftec Fulltower jeg og PS:Delta Vifter trur du blir drit lei dem etter vært......... Papst er nydlige vifter mens delta er noen beist fra der nede Lenke til kommentar
majuz Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 hva syns dere om denne da? Sunon vifte, 184m³/time, 42 dB(A) Lenke til kommentar
stidz Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) litt bråkete men flytter mye luft. det du bør gjøre er og bruke viftegrillen til og tegne rundt. siden da har du størrelesen på grillen som er det som syntes. så tegner du opp der grille skal skrus fast edit: skal selv gjøre dette og masse annet med pcen i morra. skal ta ut alt fra den. gruer meg. aldrig kobla noe på et HK før. tegner opp med mine egene tegninger hvor ting skal være jeg. eller bare tar noen bilder Endret 23. mai 2004 av stidz Lenke til kommentar
Zimyc Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 tror jeg hadde kjøpt meg en viftestyring hvis du skal på lan ! Lenke til kommentar
majuz Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 har viftestyring... bør jeg ha vifter i bunnen og????hva med 3 slike vifter i toppen??? Sunon vifte, 184m³/time, 42 dB(A) hmm.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå