CB87-Bergen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Senke minstebud på QXL? Er ikke det mulig etter det har kommet inn bud? Snart er auksjonen min slutt, men det har ikke nådd minsteprisen jeg satt. Og etter å ha revurdert verdien ønsker jeg å selge den for det budet som er kommet inn... Hvordan gjør jeg dette? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Etter første bud var kommet inn ble det nok satt en sperre på videre endringer som har med det å gjøre. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Oki, men når jeg lager auksjonen står det at jeg kan senke minsteprisen til enhver tid... Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Du kan vel senke minsteprisen heletiden, men dog ikke ned til den summen som nåværende budvinner har bydd Lenke til kommentar
dreden Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Du kan vel senke minsteprisen heletiden, men dog ikke ned til den summen som nåværende budvinner har bydd Det gjorde jeg når jeg solge mitt Gainward Geforce FX 5950 Ultra Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har aldri prøvd å justere prisen etter at det er komt bud på ein auksjon, men du kan i allefall justere prisen under "min konto", berre gå inn på "mine salg". Meiner du kan endre minsteprisen der! Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Har aldri prøvd å justere prisen etter at det er komt bud på ein auksjon, men du kan i allefall justere prisen under "min konto", berre gå inn på "mine salg". Meiner du kan endre minsteprisen der! Jepp, klarte det Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Du kan vel senke minsteprisen heletiden, men dog ikke ned til den summen som nåværende budvinner har bydd Det gjorde jeg når jeg solge mitt Gainward Geforce FX 5950 Ultra Tja, ettersom jeg forstod det fra qxl var ikke det lovlig uten tillatelse fra budgiver. Ettersom minsteprisen var over det han la bud inn på, dvs at han ikke ville få varen, og hvis man da forandret det slik at han vant varen, så var det fyfy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå