Hotmale Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei! Jeg hadde Windows XP Pro innstallert på pc'n min,men etter en stund begynte mange av spillene og programmene og klikke. Det kom opp en bedskjed der det står noe med;Windows opplever problemer med kjøre filen..... Send rapport, eller ikke.Så formaterte jeg og innstallerte det på nytt, funka fint i noen(4) dager, før det samme begynte å skje igjen. Hva er galt? Er det virus? Eller må jeg oppdatere noe i windows? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Virus ganske sikkert. Skaff deg et virus program. Også oppdater windows versjonen din på Windows Update.. Og fortsett med det hver måned for å holde maskinen sikker. Også aktiver brannmuren i XP. Det beste er vel at du installere et eget brannmur program som ZoneAlarm f.eks. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Dette høres ut som et hardware-problem siden feilen kommer opp igjen ikke så lenge etter re-installasjon. Den ene maskinen min hadde inntil nylig mye av de samme symptomene og den kjasjet nesten garantert når jeg kjørte tunge programmer. Problemet viste seg å være defekte ram-brikker. Jeg sendte brikkene inn til komplett.no (hvor jeg kjøpte de), de testet brikkene og sendte så helt nye brikker i retur og siden den gang har ALT virket 100%! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå