haakka Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 jeg er ikke sikker på om dette er rett plass å poste på, men jeg har det litt travelt. jeg la inn et bud på qxl.no, men av grunner jeg ikke gidder å ramse opp, vil jeg trekke budet. jeg har snakket med selgeren, men han vet ikke hvordan han sletter et bud. kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Selgeren må sende en melding til qxl om at de sletter budet ditt. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det skal vel stå på siden til selgeren når han har logget seg inn. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 *forvirra* Hva er det å være forvirret av? Selgeren må sende en melding til qxl om at de sletter budet ditt. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) 1. Auksjonen må gå sin gang. 2. Når det har gått en uke etter at auksjonen har gått sin gang kan selger gå inn å stenge den auksjonen. Så kan dere gir hverandre en nøytral karakter og skriver at dere begge var enige om å ikke gjennomføre salget. 3. Thats it! AKIRA Endret 22. mai 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) 1. Auksjonen må gå sin gang. 2. Når det har gått en uke etter at auksjonen har gått sin gang kan selger gå inn å stenge den auksjonen. Så kan dere gir hverandre en nøytral karakter og skriver at dere begge var enige om å ikke gjennomføre salget. 3. Thats it! AKIRA Nei, for selgeren må da betale for auksjonen og prosenter av salgsprisen. Man må ta kontakt med QXL. Edit:QXL FAQ Endret 22. mai 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vel, det har du rett i, og jeg glemte det. Men det betyr ikke at jeg har feil. For jeg har nettopp vært i samme situasjon selv. En som la inn bud som han så ikke ville gjennomføre. Ideelt sett bør systemet til QXL registrere at selger har avbrutt salget etter en uke og systemet bør automatisk frigjøre selger for den summen som han således skyldte for å legge ut auksjonen. Vi to til sammen har rett. AKIRA Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 1. Auksjonen må gå sin gang. 2. Når det har gått en uke etter at auksjonen har gått sin gang kan selger gå inn å stenge den auksjonen. Så kan dere gir hverandre en nøytral karakter og skriver at dere begge var enige om å ikke gjennomføre salget. 3. Thats it! AKIRA Feil, om kjøper tar kontakt med selger og ber han slette budet og selger godtar dette, sender selger en melding til qxl og de stryker dette. Dette vet jeg da jeg selv har kontaktet dem ang en kjøper som ville trekke seg fra et salg. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vel, det har du rett i, og jeg glemte det. Men det betyr ikke at jeg har feil. For jeg har nettopp vært i samme situasjon selv. En som la inn bud som han så ikke ville gjennomføre. Ideelt sett bør systemet til QXL registrere at selger har avbrutt salget etter en uke og systemet bør automatisk frigjøre selger for den summen som han således skyldte for å legge ut auksjonen. Vi to til sammen har rett. AKIRA Hehe, sa ikke at du hadde feil heller... Men burde kanskje formulert meg litt annerledes ja. Men begge har rett ja, jeg har opplevd det samme en gang også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå