haakka Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 jeg skal kjøpe meg et par nye hodetelefoner. jeg har valget mollom Sennheiser PX 200 eller koss portapro. jeg har hatt portapro for, men de ble stjålet. jeg ble veldig fornøyd med lydkvaliteten på koss pp, men noen som har erfaringer med Sennheiser PX 200?? [OFFTOPIC]noen som vet hvordan man sletter et bud på qxl? veldig viktigt[OFFTOPIC/] Lenke til kommentar
OJS Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vil anbefale BeyerDynamic. Tysk kvalitet på sist beste. Har selv DT990 Pro som jeg er kjempefornøyd, beste hodetelefoner jeg noen gang har hatt. Anbefales. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 ja men jeg snakker om koss pp eller Sennheiser PX 200. men vet du hvordan men sletter et bud på qxl? Lenke til kommentar
OJS Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Sorry vet ikke hvordan man sletter bud på QXL Sjekk ut www.BeyerDynamic.com å se va du går glipp av... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 [OFFTOPIC]noen som vet hvordan man sletter et bud på qxl? veldig viktigt[OFFTOPIC/] Ta kontakt med selger og si at du ikke skal ha det du bydde på ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har ingen erfaring med akkurat det headsetet av Sennheiser, men jeg har HD600. Headset i eliteklassen, helt utrolig hvor god lyd og kvalitet det er.. Sennheiser er BRA. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hvis du var veldig fornøyd med Portapro er det vel ikke stort å lure på. Når det gjelder PX-200 har de en mer nøytral gjengivelse, hvis du er glad i mye bass er de neppe noe for deg. De har veldig detaljert lyd og kan være temmelig avslørende hvis hvis kilden ikke er helt på topp. Hvis du fremdeles er i tvil er vel det lureste å stikke på Elkjøp og be om å få prøve dem. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Sennehiser er best på "store" hodetelefoner, altså til studio, radio, hifi bruk, mens Koss er best på portable "små" hodetelefoner. Dette er min subjektive oppfatning etter å ha prøvd forskjellige produkter, de rent tekniske data kjenner jeg ikke. Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har sennheiser px-100, og er kjempefornøyd med de. Sammenlignet de med portapro, og syns lyden var mye renere og finere med sennheiserene. Bassen var temmelig lik... Leste forsåhvidt på headphone.com at px-200 var et mislykket forsøk på å lage en "oppfølger" til px-100... Lenke til kommentar
radiated Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Leste forsåhvidt på headphone.com at px-200 var et mislykket forsøk på å lage en "oppfølger" til px-100... Tja... jeg prøvde begge selv, og PX-200 hadde _mye_ bedre lyd enn PX-100. Mye klarere. (Men koster litt mer). Sennheiser har et mer solid design enn portapro, men har ikke den innebygde bassfremhevingen som kanskje er ønskelig når du bruker bærbart utstyr. PX-200 spiller bra på godt utstyr, dårlig på dårlig utstyr. Lenke til kommentar
dale Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hjelper deg kanskje ikke, men Grado SR-80 er kjempe gode, hvis du klarer å leve med en åpen løsning. Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hvis du velger Portapro bør du også vurdere Sportapro. Jeg har Portapro selv fra før, men kjøpte meg Sportapro til treningsbruk. Jeg ble overrasket over at lydkvaliteten var like bra i disse, til tross for 20 % mindre pris. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Hvis du velger Portapro bør du også vurdere Sportapro. Jeg har Portapro selv fra før, men kjøpte meg Sportapro til treningsbruk. Jeg ble overrasket over at lydkvaliteten var like bra i disse, til tross for 20 % mindre pris. Noe som ikke er så rart siden de de bruker de samme elementene :-p ... Lenke til kommentar
dominus Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Sennheiser er ikke noe dårlig valg...definitivt ikke.. Fordelene er mange; alt på de er utskiftbart...ALT (og BD eller Koss er ikke slik.. ), og de låter helt greit eksempelvis HD500! Klart er det ikke noe i nærheten av Stax Lambda som jeg bruker til musikklytting..men de er bra, definitivt.. veldig klar og destinkt topp, litt ullen under 40Hz men dog.. alt mellom er virkelig bra, prisen i betraktning tatt.. Sist men ikke minst..stikk å lytt... det er DINE ører som skal ha de...ikke alle andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå