Gå til innhold

Hva syns du om Geocities

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten diskusjon er med en gutt som mener at det er mulig å lage siden med Geocities design program. Jeg sa jeg var uenig med han, siden det programmet ikke engang kan lage et stylesheet. (eller css filer da)

Han sa:

hva i h%( er csss???

Da kan han da umulig utale seg om det :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er særs negativt med GC, er den enorme, ja ekstreme, reklamen som blir lagt inn i hver eneste side, samt de er trege. GC var "store" for 4-5år siden, da de "hersket" markedet, men når en ser på andre gratis alternativer og hva de har å tilby (f.eks start.no) er det lett å anbefale å gå bort fra GC.

Såvidt jeg vet, kan du laste opp egenlaget materiale til GC vha ftp eller http-upload, så du kan bruke stilark. Mulig han mener at generatoren deres ikke har "støtte" for det, og det skulle ikke overraske meg.

Lenke til kommentar

etter det jeg vet er det kun gitt en viss båndbredde på geocities denner er alt for liten no som gjør at når noen har surfet en stund på siden så kommer det opp "This site had exceedet its bandwith limit..." det er meget iriterende fordi noen som lager sider med geocities faktisk kan ha mye brukbar informasjon på sidene sine dette er er et fåtall men det finnes intresange sider som er laget med geocities.... konklusjon hvis en absolutt skal bruke generator bruk www.home.no sin den har iaf ikke så lav bandwidth limit

Lenke til kommentar
Brukte geocities selv i starten :blush: ...

Jeg selv synes nå det er noe man ikke burde bruke men for nybegynere er det bra måte å komme inn på www.

Syns ikke det er noen god måte å bli introdusert for webdesign og koding.

Geocities er jo en slags drag-and-drop greie, var i hvertfall det for noen år siden, da jeg brukte den.

Man sitter igjen med et stygt ferdigprodukt og et feil bilde av hvordan man lager en web-side.

Da er frontpage 10 ganger bedre.

Lenke til kommentar
Brukte geocities selv i starten  :blush: ...

Jeg selv synes nå det er noe man ikke burde bruke men for nybegynere er det bra måte å komme inn på www.

Syns ikke det er noen god måte å bli introdusert for webdesign og koding.

Geocities er jo en slags drag-and-drop greie, var i hvertfall det for noen år siden, da jeg brukte den.

Man sitter igjen med et stygt ferdigprodukt og et feil bilde av hvordan man lager en web-side.

Da er frontpage 10 ganger bedre.

Det jeg gjorde var å lage sidene med FP og lagra dem på GC.

Lenke til kommentar

Geocities er nok ikke å¨anbefale nei.. brukte dem selv, though... første gangen jeg lagde side.. eller andre.. for 5 år sia.. da var de "state of the art" gratis hosting..

men start.no (home.no.net)hosting er å anbefale på det sterkeste.. hyggelige folk og god kvalitet på tjeneste.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...