Sjark Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei, har nettopp kjøpt dette kabinettet, med en sånn ein grill og et uv lys med inverter. Jeg vil gjerne ha minst en kald katode til, og noen nye vifter (en 120mm og tre 80mm). Hvilke vifter, og hvilken farge på katoden bør jeg ha?? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 hvilken farge på katoden bør jeg ha?? Den du selv liker ? Jeg foretrekker blå , om jeg måtte hatt en Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 jeg har en stk blå kald katode i min, selv om den ikke står på så veldig ofte... Lenke til kommentar
MuD Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 off topic: eg skal til og kjøpe samme kabinett som deg, går det ann og modde det sånn att du kan ha 1x120mm vifte i front istedenfor 1x80mm? Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ferdi mod er å forblir kjipt finn deg heller et gammalt sarva kabinett, å gjør det om til et mester verk prøv å sett ditt særpreg på det, ikkje kjøp et ferdi modda å prop de fult av katoder Lenke til kommentar
MuD Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ferdi mod er å forblir kjipt finn deg heller et gammalt sarva kabinett, å gjør det om til et mester verk prøv å sett ditt særpreg på det, ikkje kjøp et ferdi modda å prop de fult av katoder neh... eg gidder ikkje det, og eg syntes Raidmax kabinettene er ganske kule Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 blå katoder / vifter er det fineste synes jeg Jeg har også 2 stk gule 2 uv vifter i døra og det er ganske stilig Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 off topic: eg skal til og kjøpe samme kabinett som deg, går det ann og modde det sånn att du kan ha 1x120mm vifte i front istedenfor 1x80mm? ja det går, du trenger bare skru ut 80mm og skru fast 120mm!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Du har ikke tenkt på at en 120mm tar litt mere plass?? Endret 23. mai 2004 av Herr Brun Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Du har ikke tenkt på at en 120mm tar litt mere plass?? de er jo plass, du kan enten ha fire 80mm, eller en 120mm i front. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 kult da skal eg bestille meg ein 120mm i slengen men veit noen om kortid Microplex får inn dei kabinetta igjen da? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ferdi mod er å forblir kjipt finn deg heller et gammalt sarva kabinett, å gjør det om til et mester verk prøv å sett ditt særpreg på det, ikkje kjøp et ferdi modda å prop de fult av katoder Noen som bryr seg, tror ikke det.. Ville ikke ha kjøpt en kathode når du har UV-lys, hemmer uv effekten. KJøp heller en uv tusj. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 så sant så sant! har 2uv, 2 blå katoder og 2 røde katoder (I know... juletre! I allefall... du merker jo ikke at jeg har uv, for de pokkers katodene lyser jo tusen ganger mer! KJører de røde og blåe på rhebusen, og da blir det strax mye bedre (5 volt ellerno) Men den aller beste efekten får man jo seff av å skru av alle katoden og bare kjøre uv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå