snorri Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har så å si nettopp kommet inn, har drept alle i det første rommet hvor soldatene slåss mot mutantene, hvor det er en glass-greie i midten av rommet. Jeg gikk ned i den, og falt til etasjen under i noe vann, og der var det to mutanter. Men, når jeg har drept de finner jeg ingen vei ut av det rommet. Det er et par dører, men de er Restricted. Har lett etter et nøkkelkort, men har ikke funnet noe. En kompis av meg sa at han også satt fast der, men han husker ikke hva han gjorde. Noen som kan hjelpe meg? Takk på forhånd Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Sleit også med det der... Jeg husker at det var en luke i gulvet i vannet du lander i...(du må skyte/dytte noen tønner vekk først) Lenke til kommentar
slettern Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 jeg sprengte bort de tønnene som dekker hullet der du skal svømme ned med en granat. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Sleit også med det der...Jeg husker at det var en luke i gulvet i vannet du lander i...(du må skyte/dytte noen tønner vekk først) Luka is the key Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Legg en granat ved siden av luken. voila' så er den åpen (sprengt bort) Lenke til kommentar
snorri Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Klarte det, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå