tussler Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Hei! Er det noen som vet hvorfor musepekeren plutselig har blitt rød, med noen stygge streker utenfor? Alt virker tilsynelatende greit, men skulle gjerne hatt den tilbake til normal. (Kjører win xp pro) Endret 22. mai 2004 av tussler Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har du overklokket? Kan også være et virus.. Lenke til kommentar
tussler Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Har ikke overklokket, vet ikke helt hva det er. Kjører F-secure antivirus og oppdaterer signaturfilene hver dag. Scannet harddisken for virus etter at problemet dukket opp, men ingen virus ble funnet. Hvilket virus er det i så fall som fører til dette? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hvilket virus er det i så fall som fører til dette? Ikke sikker. Jeg husker at jeg har opplevd det samme for lenge siden og da var det et virus. Men hadde du gjort noe før den begynte å bli rød? Lenke til kommentar
tussler Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Hadde så vidt jeg vet ikke gjort noe spesielt. Får kanskje kjøre en ny virusscan. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kan det være rampestreker, at noen barn har vært borti pc-en? Gå inn på kontrollpanel --> Mus og still pekeren tilbake til den vanlige typen. Lenke til kommentar
tussler Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Den står på standard windows, det hjelper ikke å endre den. Lenke til kommentar
tussler Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Plutselig ble skjermen svart, og det kom opp en meldingsboks i utrolig lav oppløsning der det stod at en systemfeil var funnet og gjenopprettet, skru av og på maskinen. Nå får jeg bare åpnet den i sikkerhetsmodus. Er det noen som vet om det er noe annet å gjøre enn å kjøre en recovery/formatere harddisken? Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har du nettop opdatert drivere? prøv med en system restore feks 15 dager tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå