kjella1 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg kjøpte for 4-5 måneder siden en kampanjedata fra komplett for 6900 kr noen lunde lik denne bare med en amd 2400+ prossesor http://www.komplett.no/k/config.asp?ConfigSystemId=10018 jeg har hatt litt problemer med 3d kortet at den bare slår av dataen uten at den et slått ordentlig av (f.eks spiller BF1942 med musikk på så slår skjermen seg av og lampen begynner å blinke men musikken fortsetter .samme kjedde men da slo musikken seg av men giftet fremdeles gikk ) jeg har et radeaon 9200 se grafikkort hva kan det skyldes ? jeg har hatt lyst til å overklokke dataen men hva må jeg gjøre da hva er risikoene og slikt ? og det siste dere må hjelpe meg med er visst dere kan . jeg spillte CS en del . så en dag så jeg en fyr som snakket om at han hadde tatt på oppløsning 2000x et eller annet og jeg med ny data trodde den var verdens beste satt oppløsningen rett opp på d høyeste og siden har jeg aldri spilt cs lenger . den klikket helt og slo av hele dataen og startet den på nytt og når jeg startet dataen neste dag så var oppløsningen på 2000 klarte så vidt å fått slått den av men klarte og nå har jeg prøvd alt for å få spille cs igjen . slettet steam opptil 5 -6 ganger slettet noen filer config. et eller annet slettet den på mange måter . gjort alt jeg kunne men har ikke lyst å formatere dataen for å spille CS vet noen om en anne måte ??? fornøyd nå admin ? riktig forum eller ?? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 riktig forum eller ?? du bomma igjen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) riktig forum eller ?? du bomma igjen HAHAAHHAHAHAHAHAHHAAHA on topic: forsøk å kjøre maskinen med døren av. og skaff deg noen kabinettvifter. men uansett cs skal man ikke spille med høy oppløsning. med lavere blir det bedre. og awm-siktet er så forbanna smått med høy oppløning, sett på 800x600...... det er en grunn til at alle de i verdensetiten spiller med 640x480 og 800x600....... med noen få unntak Endret 22. mai 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kan være varmeproblemer i kassa di, eller rett og slett at skjermkortet ditt, 9200se, overhodet ikke drar noe særlig i 3D: radeon 9200SE test (tysk) 600 poeng i 3Dmark03 er ikke all verden. Jeg er ingen kløpper i tysk, men "Schlechte Spieleleistung" lover ikke så veldig godt for spilleytelsen? Kjøp deg et nytt skjermkort du, og cs blir atter gøy igjen! Lenke til kommentar
Lexx Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Skjønner ikke helt hva du skal fram til. Skal du ha hjelp til å sette oppløsninga i cs til normalt nivå så du kan spille? Uansett, CS er et eldgammelt spill, høy oppløsning gjør seg ikke bra i det: Man er også helt avhengig av lav ping for å ha noen sjanse, derfor setter de beste spillerne grafikken og oppløsninga så lav som mulig. Alt avgjøres på millisekunder. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Schlechte Spieleleistung" adj. verre, dårligere = Dårlig spillytelse. Siden du bare har hatt problemer med maskina så ville jeg formatert PCen. LES: Av en som kan det! Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Trenger du hjelp med cs så skulle du lagt den her: Alle spm om cs stilles her Og du har fortsatt ikke fjernet den animerte avataren din slik som du fikk beskjed om av DesertGlow Igjen: Les retningslinjene "Lekte" vel kanskje litt mye admin her jeg da men Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kan være varmeproblemer i kassa di, eller rett og slett at skjermkortet ditt, 9200se, overhodet ikke drar noe særlig i 3D: radeon 9200SE test (tysk) 600 poeng i 3Dmark03 er ikke all verden. Jeg er ingen kløpper i tysk, men "Schlechte Spieleleistung" lover ikke så veldig godt for spilleytelsen? Kjøp deg et nytt skjermkort du, og cs blir atter gøy igjen! I hvertfall ikke kjøp et geforce4 mx440, jeg scoret 274 i 3d mark 03.. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 tror nok ikke det er ytelsen på skjermkortet som er problemet... Jeg kjørte jo både cs og BF1942 på mitt gamle Mx420 Tror nok en Format C er den eneste løsningen... sjekk om du ikke har varme problemer også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå