Gå til innhold

modde et Lian li PC-75USB...

Anbefalte innlegg

Heisann...

Har et Lian Li PC-75USB, og jeg har lyst å modde det litt...

har tenkt på en ting, det er å sette to slike vifter på toppen av kabinettet...

vill dette gå??

har også tenkt å sette 4 sånne vifter forann i kabinettet sånn at det lyser blått ut...

og har tenkt til å sette 3 grønne katoder, 3 blåe katoder og 3 uv katoder i kabinettet...

blir dette bra??

kom gjerne med andre forslag også!

Takker og bukkker for alle svar!!

Endret av Nexor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir vanskelig å finne å noe ja, hvertfall hvis man ikke har nerver til å kanskje ta sjansen på å ødelegge kabinettet :p Det hadde ihvertfall ikke jeg tatt sjansen på med et så dyrt kabinett :no:

Edit: istedet for de viftene i toppen, kan du sette inn et vindu :thumbup:

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
jeg har blått og UV dette går egentlig veldig bra sammen. blått er veldig rent og fint

og rent. anbefales

Jeg har også tenkt på blått og UV...

siden de S-ATA kablene jeg skal ha er UV så tror jeg jeg må ha UV også...

Lenke til kommentar
jeg har blått og UV dette går egentlig veldig bra sammen. blått er veldig rent og fint

og rent. anbefales

Jeg har også tenkt på blått og UV...

siden de S-ATA kablene jeg skal ha er UV så tror jeg jeg må ha UV også...

Tror det blir bra :yes:

Edit: Post 1000 :w00t:

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

Her er hva jeg har gjort med mitt PC-75, foreløpig.

Utvendig:

Bytta vindu med et som er laseratched, Satt aluminiumsfronter på cd/dvd-drev, Satt inn viftrkontroller, skjært ut gitteret til viftehullene bak på kasssa.

Invendig:

Laga lufttrakt for kaldluft som føres inn på CPU fra bak kabinettet, Sapp på en lufttrakt mellom en Papst 92mm og en SLK-900, Satt inn ei 60 mm vifte som blåser over skjermkortet. Skjermkortet har en VGA silencer og kobberkjølere på minnebrikkene. Videre sitter det en 20 cm. blå kald katode i toppen.

Neste steg blir å sette inn vannkjøling med en ThermoChill HE120.3-radiator i toppen, og lage en vanntank av plexirør.

Endret av XenZor
Lenke til kommentar
Her er hva jeg har gjort med mitt PC-75, foreløpig.

Utvendig:

Bytta vindu med et som er laseratched, Satt aluminiumsfronter på cd/dvd-drev, Satt inn viftrkontroller, skjært ut gitteret til viftehullene bak på kasssa.

Invendig:

Laga lufttrakt for kaldluft som føres inn på CP fra bak kabinettet, Sapp på en lufttrakt mellom en Papst 92mm og en SLK-900, Satt inn ei 60 mm vifte som blåser over skjermkortet. Skjermkortet har en VGA silencer og kobberkjølere på minnebrikkene. Videre sitter det en 20 cm. blå kald katode i toppen.

Neste steg blir å sette inn vannkjøling med en ThermoChill HE120.3-radiator i toppen, og lage en vanntank av plexirør.

Takk XenZor!!

der fikk jeg endel noen tips ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...