Nexor Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Heisann... Har et Lian Li PC-75USB, og jeg har lyst å modde det litt... har tenkt på en ting, det er å sette to slike vifter på toppen av kabinettet... vill dette gå?? har også tenkt å sette 4 sånne vifter forann i kabinettet sånn at det lyser blått ut... og har tenkt til å sette 3 grønne katoder, 3 blåe katoder og 3 uv katoder i kabinettet... blir dette bra?? kom gjerne med andre forslag også! Takker og bukkker for alle svar!! Endret 22. mai 2004 av Nexor Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ett ord som detter inn i hodet mitt: Juletre! Neida... men det kan komme til å bli litt glorete, hadde kanskje vært gøy å finne på noe mer, som er litt mer originalt Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Neida... men det kan komme til å bli litt glorete, hadde kanskje vært gøy å finne på noe mer, som er litt mer originalt som hva da?? Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 som hva da?? Hmm... vet vel ikke jeg Har akkurat posta tråd hvor jeg spør om tips til _mitt_ kabinett, jeg er ikke akkurat fantasifull Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Blir vanskelig å finne å noe ja, hvertfall hvis man ikke har nerver til å kanskje ta sjansen på å ødelegge kabinettet Det hadde ihvertfall ikke jeg tatt sjansen på med et så dyrt kabinett Edit: istedet for de viftene i toppen, kan du sette inn et vindu Endret 22. mai 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vel personelig er jeg tilhenger av å holde alt av lys i en farge , men det er min smak . Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg mener at du bare skal satse på en farve i katodene. helst samme som i viftene. det ser mye renere ut. og enda bedre. det ser ikke ut som en invandrer butikk i juletiden Lenke til kommentar
stidz Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 jeg har blått og UV dette går egentlig veldig bra sammen. blått er veldig rent og fint og rent. anbefales Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Blå, siden det er en kald og beroligene farge. Så når folk ser på Pc-en din tenker de"Wow, for en coool Pc(tenkes med slik hippi/hasj røke stemme ala skilpadda i Finding Nemo) Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 jeg har blått og UV dette går egentlig veldig bra sammen. blått er veldig rent og fintog rent. anbefales Jeg har også tenkt på blått og UV... siden de S-ATA kablene jeg skal ha er UV så tror jeg jeg må ha UV også... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) jeg har blått og UV dette går egentlig veldig bra sammen. blått er veldig rent og fintog rent. anbefales Jeg har også tenkt på blått og UV... siden de S-ATA kablene jeg skal ha er UV så tror jeg jeg må ha UV også... Tror det blir bra Edit: Post 1000 Endret 23. mai 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Her er hva jeg har gjort med mitt PC-75, foreløpig. Utvendig: Bytta vindu med et som er laseratched, Satt aluminiumsfronter på cd/dvd-drev, Satt inn viftrkontroller, skjært ut gitteret til viftehullene bak på kasssa. Invendig: Laga lufttrakt for kaldluft som føres inn på CPU fra bak kabinettet, Sapp på en lufttrakt mellom en Papst 92mm og en SLK-900, Satt inn ei 60 mm vifte som blåser over skjermkortet. Skjermkortet har en VGA silencer og kobberkjølere på minnebrikkene. Videre sitter det en 20 cm. blå kald katode i toppen. Neste steg blir å sette inn vannkjøling med en ThermoChill HE120.3-radiator i toppen, og lage en vanntank av plexirør. Endret 23. mai 2004 av XenZor Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Her er hva jeg har gjort med mitt PC-75, foreløpig.Utvendig: Bytta vindu med et som er laseratched, Satt aluminiumsfronter på cd/dvd-drev, Satt inn viftrkontroller, skjært ut gitteret til viftehullene bak på kasssa. Invendig: Laga lufttrakt for kaldluft som føres inn på CP fra bak kabinettet, Sapp på en lufttrakt mellom en Papst 92mm og en SLK-900, Satt inn ei 60 mm vifte som blåser over skjermkortet. Skjermkortet har en VGA silencer og kobberkjølere på minnebrikkene. Videre sitter det en 20 cm. blå kald katode i toppen. Neste steg blir å sette inn vannkjøling med en ThermoChill HE120.3-radiator i toppen, og lage en vanntank av plexirør. Takk XenZor!! der fikk jeg endel noen tips ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå