HackersEllite Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei... Her om dagen restarta jeg maskinen og plutselig kom det en boot feilmelding.. Etter nærmere sjekkk finner jeg verken hardisken i bios eller noe..?? Hva er feil.. Er det mulig å fikse den igjen.. HAr 125 GB med viktig informasjon på den... HDD er en maxtor dimmension plus 9 (kjøres singel) Takker for svar... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hmm, bare sånn fort. Skjekk at ikke det er fysisk noe galt, for eks kabel som er dårlig "montert" o.l Si fra hvis det ikke er problemet.. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kan du si noe mer om hva som står der? Feilmeldinga altså. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 hender det hjelper og dra ut alle kablene i hd'n (strøm, IDE) og sette de i igjen. Både på hd og hk. For som Stikk-kont@kten, så kan det hende at kablene ikke sitter så godt som de skulle ha gjort Lenke til kommentar
HackersEllite Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Hmm, bare sånn fort. Skjekk at ikke det er fysisk noe galt, for eks kabel som er dårlig "montert" o.l Si fra hvis det ikke er problemet.. Har byttet kabler o.l. Så trokke dette er feiolen.. =)=( Lenke til kommentar
HackersEllite Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Kan du si noe mer om hva som står der? Feilmeldinga altså. (blå skjerm) UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME Lenke til kommentar
majuz Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 sett den over i en an maskin og se om det funker der? Lenke til kommentar
HackersEllite Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Kan du si noe mer om hva som står der? Feilmeldinga altså. (blå skjerm) UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME Når jeg prøvde nå.. Stod det System Boot error.. Non System boot found, insert osv.. Pres enter... Lenke til kommentar
HackersEllite Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME Prøvd dette.. Men.. Han sier han ikke finner hardisken ved Recovery.. Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Dette fikk jeg også på en harddisk som jeg kjøpte. Det endte med at jeg måtte få ny. Hm, husker ikke hva det het, men noe var ikke normalt med den disken. Så jeg foreslår at du enten putter den i en annen pc, eller får ny på garanti. (Hvis du har det da) Lykke til! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Er dataene dine viktige, sjekk denne linken (under datarekonstruksjon) for tjenester fra Infolink og Ibas. Lenke til kommentar
warillion Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 lag nytt array(antar det er s-ata raid vi snakker om her siden du sa "single" i en tidligere posr), fungerer ikke det få tak i en versjon av acronis recovery expert og innstaller det og windows på en ide harddisk og la acronis søke og recovere. Det funker og, forutsatt at harddisken fungerer og at det faktisk er en s-ata disk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå