Gå til innhold

Er Battlefield Vietnam bra???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at dette spillet egentlig kun er et internett/LAN multiplayer spill. Har du tenkt til å spille singleplayer mot maskinen blir du skuffet.

Som multiplayer spill er det VELDIG bra. Du bør dog ha god kontroll på mus og tastatur hvis du har tenkt til å overleve særlig lenge...

MEGET underholdene

MazeKing

Lenke til kommentar

det skal vist ha kommet endel bugs har hørt rykter om at hvis spwn kassen til us blir ødelagt under transport eller faller ned og blir knust så skal vist alle us dø. i går opplevte eg å spwne mitt i lufta og ja kassen sto godt planta på bakken

Lenke til kommentar
Jepp.. har ikke spilt noe annet enn BF:V på ganske så lenge. Med den nye patchen er balansen mye bedre, og jeg fryder meg godt som NVA-sniper gjemt bak en busk. :D

Ja er ikke livet morsomt når du ligger og skyter "yankees" som TK'er og "camper" etter helis, joa: BFV = Bra Fritids Valg :fun:

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Jepp.. har ikke spilt noe annet enn BF:V på ganske så lenge. Med den nye patchen er balansen mye bedre, og jeg fryder meg godt som NVA-sniper gjemt bak en busk. :D

Digger å kjøre fly nærme basen til US rett etter at runden har starta, hoppe ut av å snike meg opp på en fjelltopp.

Og derreter plassere kuler i hode på US fjols som venter på helikopter... :yes:

Endret av alex503
Lenke til kommentar

Man må selvfølgelig spille på en server uten kill-cam. :)

Jeg godter meg virkelig når jeg har plaffet ned samme fyren for femte gang på rad, han har spawnet som sniper de siste tre gangene, og prøver frenetisk å lokalisere meg.

Litt irriterende at man må krabbe tilbake til en base etter 30 kills, men men.. :D

Lenke til kommentar
Man må selvfølgelig spille på en server uten kill-cam. :)

Jeg godter meg virkelig når jeg har plaffet ned samme fyren for femte gang på rad, han har spawnet som sniper de siste tre gangene, og prøver frenetisk å lokalisere meg.

Litt irriterende at man må krabbe tilbake til en base etter 30 kills, men men.. :D

ahaha det er det dumeste jeg har lest på gamer på LEEEnge :laugh:

Lenke til kommentar

Om BF vietnam er bra?

Vel, hvis du liker BF så synes du at BF vietnam er bra.

Du cruiser rundt i helikopter, biler og fly mens du hører på 60'talls musikk :D

Men jeg har ikke noe sansen for BF i det hele tatt da, men det er faktisk litt kult å spille BF vietnam, minner meg litt om Codname Eagle :green:

Lenke til kommentar

jeg kjøpte det i dag..

nå er det berre og vente til pcen jeg har bestilt på komplett kommer så skal det spilles

hehe bygd videre på den komplett din side mars pcen til 11000

etter jeg bygde den så kostet den 14000 :cry: hehe.

jaja kan noen fortelle meg hvordan kjøretøyene er og hvor mange våpen det er?

hvordan er mapene?

er musikken like bra som på bf1942? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...