Gå til innhold

Hva feiler driverne mine?

Anbefalte innlegg

Skulle legge inn nye 4.5 catalyst drivere til mitt 9600xt kort i dag, første jeg gjorde var å avinstallere de gamle og brukte driver cleaner etterpå. Men når jeg skal installere de nye driverne går selve installeringen greit og jeg restarter pcn min. Men når oppstarten er ferdig kommer det opp en melding om at ATi kontrollpanelet ikke kan startes opp fordi det ikke er noen ati driver installert. MEN jeg har jo netopp lagt inn den. :scared:

Hva i alle dager må jeg gjøre for å få installert driverne skikkelig? :hmm:

Need some help plz, har sittet i flere timer nå og restarta pcn minst 20 ganger :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Catalyst driverene er delt inn i "display driver" og "control panel". For at alt skal fungere trenger man begge. Du har mest trolig bare lagt inn "display drivern".

Du kan laste ned "control panel" her. (Obs. for XP)

Lenke til kommentar

Jamenn nå har jeg prøvd de nyeste omega driverne! Og der får jeg det samme problemet, det står at driverne er lagt inn, men kontrollpanelet fungerer ikke der heller. Får ikke åpnet kontrollpanelet. Det er jo ingenting som fungerer som de skal får ikke satt på den rette oppløsningen, heller ikke rett frekvens på skjermen, og når jeg scroller nedover på lange sider HAKKER det. :cry: buhuuuu har aldri hatt problemer med å legge inn nye drivere tidligere! :hmm:

Lenke til kommentar

Ok. Prøv å slette alle drivere. Så går du inn i enhetsbehandling på min datamskin og finner grafikkortet ditt. Slett grafikkortet herfra. Prøv nå å restarte maskinen og instalere driverne når du blir bedt om dette.

Lenke til kommentar

Da kan nok ikke jeg komme på noe annet å gjøre enn å formatere windows disken og instalere alt på nytt. Er nok noen windows filer som er blitt skadet og ødelegger hele instalasjonen din. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...