Gå til innhold

C++/VB Hjelp - UEA-X Amiga Xbox emulator

Anbefalte innlegg

Er det noen som har klart å pussle sammen UAE 0.8.22 og uaex-0.81 til den Amiga Xbox emulatoren det skal bli?

Dette står i uaex-0.81 Readme.txt:

1) Get UAE 0.8.22 from UAE's homepage.

2) Unpack UAE's source code.

3) Unpack UAE-X's sources over UAE's code.

4) Launch uaex.dsw, select the "XBox Release Build" and hit Build.

5) Enjoy.

Hvilket program skal man bruke for å kjøre den Build operasjonen? Visual basic?uaex.dsw er tydeligvis nøkkelen, men de andre filene skal man bare kopiere inn vanlig.

Mulig dette er feilpostet, det kom liksom ikke under noe...

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant frem min gamle Visual Studio 6 CD i går og la inn Visual basic og visual C++, filene kunne behandles der ja.

Det er noe som ikke stemmer, Build funksjonen er fadet ut og jeg får beskjed om å kjøre debug før build. Når jeg kjører uaex.dsw for å debuge står det bare

"This project does not contain any configurations whose platforms are supported by this installation of Developer Studio. You will need to crate a new supported configuration before you wil be able to build, run or debug your project"

Eeeh ja...jeg kan hverken C++ eller Visual basic bare så det er sagt, det skulle liksom bare være å smelte sammen to programmer for å få en klone, men det ser ut som mine kloner kommer til å bli årets virus eller noe annet rart hvis jeg fortsetter å tukkle med noe jeg ikke har peil på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...